Äh, kan ju vara allt möjligt. Har ju servicegaranti så är den helt off så får de tillbaka den och en post-it med texten ”gör om gör rätt”.Glömde den lilla detaljen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, kan ju vara allt möjligt. Har ju servicegaranti så är den helt off så får de tillbaka den och en post-it med texten ”gör om gör rätt”.Glömde den lilla detaljen
Tack för heads up. Då hann jag bytaGod morgon, ni vet väl att det är nationella 104a dagen?? Fram med bilder!!
Min tyske kompis Oliver har en Sinn 104.@perhog , kom igen nu, du har säkert en fin 104a!!
Jaa, det ser ju ut som @Clark Kent vintage-Sinn. Cool!Min tyske kompis Oliver har en Sinn 104.
Dock "fel" varumärke men Helmut köpte tydligen in modellen och så smackade han på sin tavla
Guinand Ref. 451-33 ( = Vintage Sinn 104)
Sorry, skulle gärna gjort sällskap!Vi fortsätter att fira 104 här
Känns lite ensamt tbh
Vette fasen, ser den nästan varje dag.Sense
Luxury watches from pre-owned or new, High quality and first class service, Large selection for every budgeten.maxwatches.eu
Den här var väl ändå lite ovanlig?
Men har inte den här två zons timvisare?Vette fasen, ser den nästan varje dag.
Skämt åtsido så är väl priset lite väl kaxigt för skicket tycker jag nog men prisbilden kanske har förändrats över tid/tillgänglighet?
Fina Sinn på den sidan. Inte billiga men finfina.Sense
Luxury watches from pre-owned or new, High quality and first class service, Large selection for every budgeten.maxwatches.eu
Den här var väl ändå lite ovanlig?
AllaMen har inte den här två zons timvisare?
Eller har du det på din, missat isåfall