Du glömde ”skiter björnarna i skogen ”Sover Dolly Parton på rygg?
Är fiskar vattentäta?
Ja!
Dra ett PM till Mattias och få bästa pris kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du glömde ”skiter björnarna i skogen ”Sover Dolly Parton på rygg?
Är fiskar vattentäta?
Ja!
Dra ett PM till Mattias och få bästa pris kompis
Grattis! Riktigt fin. F-länken är underbar tycker jag.Fick hem denna idag. Min första Sinn! Har velat ha en klocka med gul tavla länge och fastnade för denna tidigt.
Tack för en trevlig och smidig affär @Aarrgghh
Jag skall inte ljuga, jag saknar den redan. Njut av denFick hem denna idag. Min första Sinn! Har velat ha en klocka med gul tavla länge och fastnade för denna tidigt.
Tack för en trevlig och smidig affär @Aarrgghh
Det ska jag absolut göra!Jag skall inte ljuga, jag saknar den redan. Njut av den
Men 3.400 Eur. Löjligt[Reserviert] - Sinn 103 Sa B E, eine von 500 im Fullset
Liebe Mitmenschen, da manche Modelle der Sammlung schlichtweg zu wenig Tragezeit bekommen und sie dafür schlichtweg zu schade sind, gönne ich sie einem anderen Enthusiasten. In diesem Fall hier meine: "Sinn 103 Sa B E", Ref. 103.171 Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der...uhrforum.de
Åhh den är fin!!
JappMen 3.400 Eur. Löjligt
Vad är det med Uret? Har aldrig beställt därifrån så jag har inga egna erfarenheter. Har dock läst lite blandade omdömen här på forumet. Har de Sinn där också?Strålande sol på blå himmel och 20 minusgrader, kanske borde gå ut egentligen... Borde slunga av den lilla snön som är på uppfarten sen det senaste nedfallet. Men njaaee... Tar nog en kopp te och ojar mig över Uret.se istället
Jag beställde en Hamilton från dom som var "i lager" den 6 januari. "I lager" visade sig sen vara på så kallat "fjärrlager". Har fortfarande inte fått någon återkoppling på var den befinner sig. Sista budet från hemsidan är att den beräknades skickas 17-19 januari men ännu inget. Får väl se om jag får någon leveransbekräftelse i nästa veckaVad är det med Uret? Har aldrig beställt därifrån så jag har inga egna erfarenheter. Har dock läst lite blandade omdömen här på forumet. Har de Sinn där också?
@SennelierJag beställde en Hamilton från dom som var "i lager" den 6 januari. "I lager" visade sig sen vara på så kallat "fjärrlager". Har fortfarande inte fått någon återkoppling på var den befinner sig. Sista budet från hemsidan är att den beräknades skickas 17-19 januari men ännu inget. Får väl se om jag får någon leveransbekräftelse i nästa vecka
Jo sånt där mygel ledsnar man fort på. Det är det jag menar med "fjärrlager" vilket jag stött på mer än en gång inom knivvärlden. En leverantör säger att "ja vi har absolut varan i lager" när dom egentligen menar att "vår samarbetspartner har varan i lager" eller "vår grossist har varan i lager"... Tror det är det som hänt här. Vilket inte är hela världen, men då tycker jag man kan kommunicera det tydligt. Nu köpte jag ju just denna klocka hos dom för att det framstod som att den fanns i Sverige för hyffsat snabb leverans. I verkligheten ska dom nog ha hem varan från en annan handlare inom EU...@Sennelier
Jag har beställt en klocka som skulle levereras 2-6v (gul färg på status). Det skall man inte göra. För den har de inte inne, utan Uret försöker köpa klockan till det priset efter att du betalat. Efter 2,5mån så bad jag att få tillbaka pengarna. På en annan klocka så kom de själva tillbaka och meddelade att de inte kunde leverera efter att jag betalt. Det var en limiterad som de inte hittade. Så min upplevelse är inte positivt. Däremot är en klockvän på jobbet frekvent beställare. Och beställer bara de som har grön status och kan skickas direkt. Även de med 2-5dagar kan vara vanskliga men brukar komma fram.
Hård på länk. Här på haj. Har också 856B-Uhr som skogsklocka. Men jag är inte lika tuff som du för jag plockar på min höjd bär. För vitt ute idag dock.0grader, även 0 djur i skogen. Lugnt och skönt.
0grader, även 0 djur i skogen. Lugnt och skönt.
Jag är ännu mindre äventyrlig. Dricker citruste i favoritfåtöljen med favoritklockan.Hård på länk. Här på haj. Har också 856B-Uhr som skogsklocka. Men jag är inte lika tuff som du för jag plockar på min höjd bär. För vitt ute idag dock.
Den vart inte dum, är vridringen ”blånerad”? Ser ruggit bra ut[Reserviert] - Sinn 103 Sa B E, eine von 500 im Fullset
Liebe Mitmenschen, da manche Modelle der Sammlung schlichtweg zu wenig Tragezeit bekommen und sie dafür schlichtweg zu schade sind, gönne ich sie einem anderen Enthusiasten. In diesem Fall hier meine: "Sinn 103 Sa B E", Ref. 103.171 Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der...uhrforum.de
Åhh den är fin!!
Håller med. En detalj jag med fastnade för. Riktigt snyggt!Den vart inte dum, är vridringen ”blånerad”? Ser ruggit bra ut
Det där är för övrigt en riktigt lyckad modell.[Reserviert] - Sinn 103 Sa B E, eine von 500 im Fullset
Åhh den är fin!!
De märker aldrig skillnad
Efter 2 veckor utan länk frågar kärleken om jag köpt ny klocka. Nu ska jag bara motivera för mig själv att jag verkligen behöver en annan klocka för hon kommer uppenbarligen inte märka skillnaden
Nej, inte ens om de försöker har jag märktDe märker aldrig skillnad
Jag har märkt att kärestan märker mindre om jag inte märker vissa inköp som vintageporslin eller annat .De märker aldrig skillnad
Nej, inte ens om de försöker har jag märkt
[/Bra taktik där. Jag ska försöka blundaJag har märkt att kärestan märker mindre om jag inte märker vissa inköp som vintageporslin eller annat .