• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Guld
2-Faktor
@vanman - vad tror du trenden är nu när vi närmar oss sommaren? Något luftigt?
IMG_5848.jpeg
 

vanman

Guld
2-Faktor
Nä.
Isofrane är mer som bund, funkar på andra och på bild men inte riktigt för mig. Men jag har ett grått isofrane som kanske kommer fram igen till någon klocka.

Perlon däremot funkar inte för någon
Perlontiden infinner sig snart… undrar om jag kan få moderatorerna att byta mitt namn till perlonmannen ;-) 😜😭😂
 

Olofgren87

Basic
2-Faktor
Fan har ni fest eller? Idag är jag otrogen med nykomlingen, som inte blev Hamiltonen jag ledsnade på att vänta på utan en fin och fräsig Fortis! Men den tråden är ju ungefär lika livlig som blomrabatten så här års... Så jag får väl köra dubbelkommando och krypa in i Sinn-värmen 🤷
 

Bilagor

  • 1000006243.jpg
    1000006243.jpg
    353.5 KB · Visningar: 4

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Fan har ni fest eller? Idag är jag otrogen med nykomlingen, som inte blev Hamiltonen jag ledsnade på att vänta på utan en fin och fräsig Fortis! Men den tråden är ju ungefär lika livlig som blomrabatten så här års... Så jag får väl köra dubbelkommando och krypa in i Sinn-värmen 🤷
Vissa märkestrådar är förvånansvärt trötta. Trots att det kan finnas många medlemmar som bär märket
 

Olofgren87

Basic
2-Faktor
Vissa märkestrådar är förvånansvärt trötta. Trots att det kan finnas många medlemmar som bär märket
Här är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...
 

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Här är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...
”Gött tjöt” är nog närmare. Hade det inte varit för perlonmannen så hade det kanske stämt 😜

Jag kör bara med F på min
 
Topp