@vanman - vad tror du trenden är nu när vi närmar oss sommaren? Något luftigt?Chronisimo hade jag glömt! Det är fan bra. Men jag väntar lite tills ni kokar ihop nästa lite mer plojjiga trend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@vanman - vad tror du trenden är nu när vi närmar oss sommaren? Något luftigt?Chronisimo hade jag glömt! Det är fan bra. Men jag väntar lite tills ni kokar ihop nästa lite mer plojjiga trend.
@vanman - vad tror du trenden är nu när vi närmar oss sommaren? Något luftigt?
Passar UX som ett smäck...NOT!
Kanske dags att den får en ny ägare? hint hint556 får lite tid, av skäl jag inte förstår så blir det inte så ofta
Ja den är grymDen Longines:en!
Isofrane?@vanman - vad tror du trenden är nu när vi närmar oss sommaren? Något luftigt?
Absolut. Funderat på ett knallgult men fegat än så länge. Passar inte så bra mot likblek hud på lönnfet man.Isofrane?
Jag har lärt mig tycka om utseendet - ser och känns proffsigt. Inget som gjorts för att vara snyggt utan 100% funktion - gillartGillar hur isofrane sitter men är inte särskilt förtjust utseendet tyvärr
God afton alla Sinnare!
Gillar hur isofrane sitter men är inte särskilt förtjust utseendet tyvärr
Nä.
Isofrane till bomullskavaj, funkar prima! - kan det vara så att @Laddsladd gillar perlon mer än isofrane? ;-)
Perlontiden infinner sig snart… undrar om jag kan få moderatorerna att byta mitt namn till perlonmannen ;-)Nä.
Isofrane är mer som bund, funkar på andra och på bild men inte riktigt för mig. Men jag har ett grått isofrane som kanske kommer fram igen till någon klocka.
Perlon däremot funkar inte för någon
Det går säkert att ordnaPerlontiden infinner sig snart… undrar om jag kan få moderatorerna att byta mitt namn till perlonmannen ;-)
Kanske som en egen banner Röd med vävda ränder…Perlontiden infinner sig snart… undrar om jag kan få moderatorerna att byta mitt namn till perlonmannen ;-)
Perlontiden infinner sig snart… undrar om jag kan få moderatorerna att byta mitt namn till perlonmannen ;-)
Snällt tänkt men det hade du verkligen inte behövtSinntråden är ändå bäst, bjuder på en perlonbild!
Vissa märkestrådar är förvånansvärt trötta. Trots att det kan finnas många medlemmar som bär märketFan har ni fest eller? Idag är jag otrogen med nykomlingen, som inte blev Hamiltonen jag ledsnade på att vänta på utan en fin och fräsig Fortis! Men den tråden är ju ungefär lika livlig som blomrabatten så här års... Så jag får väl köra dubbelkommando och krypa in i Sinn-värmen
Här är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...Vissa märkestrådar är förvånansvärt trötta. Trots att det kan finnas många medlemmar som bär märket
”Gött tjöt” är nog närmare. Hade det inte varit för perlonmannen så hade det kanske stämtHär är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...
Just det, tugg är ju knivsöder... Där jag bor konverserar vi mest om vädret, snöröjning och potatis”Gött tjöt” är nog närmare. Hade det inte varit för perlonmannen så hade det kanske stämt
Jag kör bara med F på min
Ja så lätt blir ni inte av med mig@Limeee - det glädjer mig att den röda 556 får stanna (tänkte iofs nästan det utifrån att dina orangea SS var kvar länge ;-))