Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sa ju det
UX SDR gör sig verkligen bra på isofrane!
Militärgrön med dödskallar på, det ser alla .Mest 103 här med.
Flaskan är grön och inte skrikrosa som på bild
Precis! Viktigt med manligheten!Militärgrön med dödskallar på, det ser alla .
Svårt att se vad du gör. Dessarmerar en trampmina?Ett tufft jobb kräver lämplig utrustning.
Typ.Svårt att se vad du gör. Dessarmerar en trampmina?
Den Longines:en!Varför går den inte att köpa ny? Har den utgått?? Den fanns hos Erikssons för bara någon månad sen
Tråkigt!Usch... Min 103:a har varit på service sedan i augusti. Väntar på en balansaxel tror jag det var.
Saknar den! Har till och med köpt ett litet viklås jag satt på mitt alligatorband! Eller vad är coolt här nuförtiden?
Jag tror det är Lemania? Den har några år på nacken. Jag tappade den dock i golvet, så det är ju inte direkt klockans fel...Tråkigt!
Vad är det för verk i din?
Fy vad trist. Skickade en klocka för 2 veckor sedan (annat märke) och tycker redan det är skitjobbigt.Usch... Min 103:a har varit på service sedan i augusti. Väntar på en balansaxel tror jag det var.
Saknar den! Har till och med köpt ett litet viklås jag satt på mitt alligatorband! Eller vad är coolt här nuförtiden?
Knappast Lemania väl? Eller är den jättegammal?Jag tror det är Lemania? Den har några år på nacken. Jag tappade den dock i golvet, så det är ju inte direkt klockans fel...
Haha!Fy vad trist. Skickade en klocka för 2 veckor sedan (annat märke) och tycker redan det är skitjobbigt.
103 är alltid cool. Allt går bra (utom de där makramé-grejorna perlon eller vad de kallas)
Vad körde de innan Concepto?Knappast Lemania väl? Eller är den jättegammal?
Finns det verkligen delar tänker jag?Jag tror det är Lemania? Den har några år på nacken. Jag tappade den dock i golvet, så det är ju inte direkt klockans fel...
Är det inte ETA 7750?Vad körde de innan Concepto?
Innan det Sellita 500, före det ETA valjoux 7750.Vad körde de innan Concepto?
Hmmm, jag tror nog det är Sellita i sådana fall. Jag tror inte det är ETA.Innan det Sellita, före det ETA valjoux 7750
Och 7750 har ju funnits rätt länge, märkligt dock om de inte har delar till den?Innan det Sellita, före det ETA valjoux 7750
Låter märkligtOch 7759 har ju funnits rätt länge, märkligt dock om de inte har delar till den?
Samma med den , borde ju inte ta ett halvår.Hmmm, jag tror nog det är Sellita i sådana fall. Jag tror inte det är ETA.
Nej, vettefan. Det är Mariaplans UR så inget fancy ställe eller originalverkstad. Jag får nog fan ringa honom imorgon och hetsa honom lite. Han brukar vara jävligt billig dock.Samma med den , borde ju inte ta ett halvår.
Men för mer relevant ämne - vad är det som gäller numera. Alligator? Krokodil? Bund? Stretch-länk? Uncle Seiko-BoR?Saknar den! Har till och med köpt ett litet viklås jag satt på mitt alligatorband! Eller vad är coolt här nuförtiden?
Tror han är avundsjuk och lånat den självNej, vettefan. Det är Mariaplans UR så inget fancy ställe eller originalverkstad. Jag får nog fan ringa honom imorgon och hetsa honom lite. Han brukar vara jävligt billig dock.
Bund är alltid coolast såklart. Men den blir rätt hög. För mig är 103 bäst på enkelt platt läder eller Chronisimo.Men för mer relevant ämne - vad är det som gäller numera. Alligator? Krokodil? Bund? Stretch-länk? Uncle Seiko-BoR?
Chronisimo hade jag glömt! Det är fan bra. Men jag väntar lite tills ni kokar ihop nästa lite mer plojjiga trend.Bund är alltid coolast såklart. Men den blir rätt hög. För mig är 103 bäst på enkelt platt läder eller Chronisimo.
Fast just nu sitter h-länken på.