• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Isofrane i all ära. Men länk är inte dumt heller.
20240131_220629.jpg
 

R.Capac

Guld
2-Faktor
Här är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...
Kör F på min, funkar prima och är den jag blev rekommenderad innan köp . Köpte även S-gaffeln till men aldrig testat den.
 

Sennelier

Guld
2-Faktor

@Kaffefredrik Var det inte du som var på jakt efter en A B E för några månader sedan?
 

Kaffefredrik

Silver
2-Faktor

@Kaffefredrik Var det inte du som var på jakt efter en A B E för några månader sedan?
Jo, visst villhöver jag en sån... 😋
Har just nu en annan som ligger före på listan, men det här gjorde det ju jobbigt...
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Sinnister,
Fick precis information om årets första nyheter vilka släpps offentligt den 14 februari kl. 09.00. Det är bra grejer som kommer. I mina ögon är det en bit som sticker ut lite extra, vilken jag tror flertalet av er kommer gilla skarpt också.
Trevlig helg till er Alla!
 

Kaffefredrik

Silver
2-Faktor
Bästa Sinnister,
Fick precis information om årets första nyheter vilka släpps offentligt den 14 februari kl. 09.00. Det är bra grejer som kommer. I mina ögon är det en bit som sticker ut lite extra, vilken jag tror flertalet av er kommer gilla skarpt också.
Trevlig helg till er Alla!
Väntan blev inte lättare, nu är det ruggigt spännande. Låter som att det snart är dags att uppdatera villhöver-listan 🙂
 

Kråksaltarn

Silver
2-Faktor

@Kaffefredrik Var det inte du som var på jakt efter en A B E för några månader sedan?

Den där är så jävla bra, och på sätt och vis den som gjorde att jag utan att tveka klippte Klassik 12 vid släppet. Livrädd för att missa tåget, så att säga.

Saknar fan en 104 i samlingen. Haft tre stycken i omgångar. Den blå var nog favoriten, och enda egentliga svagheten var att den inte var blå som ABE..

Bästa Sinnister,
Fick precis information om årets första nyheter vilka släpps offentligt den 14 februari kl. 09.00. Det är bra grejer som kommer. I mina ögon är det en bit som sticker ut lite extra, vilken jag tror flertalet av er kommer gilla skarpt också.
Trevlig helg till er Alla!

💵💵💵💨
1000006815.gif
 
Topp