Isofrane i all ära. Men länk är inte dumt heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör F på min, funkar prima och är den jag blev rekommenderad innan köp . Köpte även S-gaffeln till men aldrig testat den.Här är det ju lite "gött tugg" i alla fall som jag inbillar mig att dom säger i Göteborg. När jag ändå är här och härjar runt, om jag ska ha ett bandstiftsverktyg till Sinns bandstift och sneglar på Bergeon 6767 går jag väl hellre på F än S? 3mm känns alldeles för stort för Sinns stift men så har ögonmåttet börjat ge vika och skjutmåttet slut på batteri...
Heller aldrig behövt S. Känns som om den är till klockor från DieselKör F på min, funkar prima och är den jag blev rekommenderad innan köp . Köpte även S-gaffeln till men aldrig testat den.
Jo, visst villhöver jag en sån...[Erledigt] - Sinn 104 St Sa A B E Limitierte Edition
Liebe Uhrenfreunde, ich biete euch meine limitierte "Sinn 104 St Sa A B E" zum Verkauf an. Die Uhr wurde von mir neu - am 18.03.2020 - bei Sinn gekauft. Zustand: Da die Uhr die meiste Zeit im Schließfach verbringt, gibt es nur die unvermeidlichen Swirls auf den polierten Flächen. Der Zustand...uhrforum.de
@Kaffefredrik Var det inte du som var på jakt efter en A B E för några månader sedan?
Väntan blev inte lättare, nu är det ruggigt spännande. Låter som att det snart är dags att uppdatera villhöver-listanBästa Sinnister,
Fick precis information om årets första nyheter vilka släpps offentligt den 14 februari kl. 09.00. Det är bra grejer som kommer. I mina ögon är det en bit som sticker ut lite extra, vilken jag tror flertalet av er kommer gilla skarpt också.
Trevlig helg till er Alla!
Rosa, orange och limegröntBästa Sinnister,
Fick precis information om årets första nyheter vilka släpps offentligt den 14 februari kl. 09.00. Det är bra grejer som kommer. I mina ögon är det en bit som sticker ut lite extra, vilken jag tror flertalet av er kommer gilla skarpt också.
Inte ens näraRosa, orange och limegrönt
PUH!!Inte ens nära
Nu så, inne på rätt spår.PUH!!
Hoppas på mer Sinn DNA
[Erledigt] - Sinn 104 St Sa A B E Limitierte Edition
Liebe Uhrenfreunde, ich biete euch meine limitierte "Sinn 104 St Sa A B E" zum Verkauf an. Die Uhr wurde von mir neu - am 18.03.2020 - bei Sinn gekauft. Zustand: Da die Uhr die meiste Zeit im Schließfach verbringt, gibt es nur die unvermeidlichen Swirls auf den polierten Flächen. Der Zustand...uhrforum.de
@Kaffefredrik Var det inte du som var på jakt efter en A B E för några månader sedan?
Bästa Sinnister,
Nä, fan heller, få måste jag köpa.Vore det inte dags för en ny EZM?
Lugn, du köper ju aldrig nytt din räv!Nä, fan heller, få måste jag köpa.
Nä men någon köper och flippar, sen sitter jag här och funderar på varför jag har en helvetets massa Sinn i kassaskåpet...Lugn, du köper ju aldrig nytt din räv!
Haha jo den utgången har vi ju sett några gånger....Nä men någon köper och flippar, sen sitter jag här och funderar på varför jag har en helvetets massa Sinn i kassaskåpet...
Sinn förtjänar helbilderIdag väntar vi skoterleverans och tar lite idolbilder i solskenet
En perfekt klocka helt ärligt.Sen jag köpte denna för ca 2 år sen har de andra bara legat i lådan. Trevligt med att kunna byta band så enkelt också