Ja har du sett!!Du fick med boinket på första bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja har du sett!!Du fick med boinket på första bilden
Jag fick korrekt vibb av dig redan från startJa, vad säger man??? Typ tack som fan @TotteH !!
Väljer att tolka det positivt!Jag fick korrekt vibb av dig redan från start
Ingenting vad jag vet. Tycker bara att Einsatzzeitmesser är ett coolt ordAv nyfikenhet vad skulle det medföra om U50 även hette EZM? Eller tänker du på GSG?
Som en smäckJa, vad säger man??? Typ tack som fan @TotteH !!
Det gör du verkligen rätt i!Väljer att tolka det positivt!
Vafan totte. Du som vart sugen på en i evighet och så flippar du direkt. Nästa Limee juSom en smäck
Du stod först i kö och när hjärnan glappar så
Ja jag vet Fick en känsla som gjorde att jag började rensa av lite. Sålt 6st klockor nu på kort tid och har 5st kvar. Får se vart pengarna hamnarVafan totte. Du som vart sugen på en i evighet och så flippar du direkt. Nästa Limee ju
Säkert i nån tråkig blandfond ❤Ja jag vet Fick en känsla som gjorde att jag började rensa av lite. Sålt 6st klockor nu på kort tid och har 5st kvar. Får se vart pengarna hamnar
Kalv/fläsk??Säkert i nån tråkig blandfond ❤
Nej det är inget för mig Totalt ointresseradSäkert i nån tråkig blandfond ❤
Var hittar man det på deras hemsida?Very nice. Will this be available for U50/856 tegimented models soon?
Så här svarar Sinn:
The folding clasp is currently available for the following models:
Model series 103 (stainless steel, polished/satinized)
Model series 104
Model series 144
Model series U1 (without TEGIMENT technology)
Model series U2 (without TEGIMENT technology)
Model series UX (without TEGIMENT technology)
Så det finns kanske liiite hopp om ett släpp även till 856. Kanske.
Ja, vad säger man??? Typ tack som fan @TotteH !!
Var hittar man det på deras hemsida?
Inte helt lätt att hitta band/länk där.
Brukar ha väldigt svårt att sälja. Så jag tror nog att den blir kvar här läääängeStort grattis till en grym Sinn! Den är du utan tvekan värd
[EDIT] Och håll i den! [/EDIT]
Som vi tjatat på dig att skaffa en dykare.Brukar ha väldigt svårt att sälja. Så jag tror nog att den blir kvar här läääänge
Puss älskling!Som vi tjatat på dig att skaffa en dykare.
Har samma syndrom, på gott och ont. Kul att den är i tryggt förvar hur som helstBrukar ha väldigt svårt att sälja. Så jag tror nog att den blir kvar här läääänge
Det vore ju kul om de även släppte en manuell/ modern sån här? Pandor i all ära men de är inte roliga att avläsa tiden på. Jaja ni som är under 60, vänta och seHåller med! I alla fall i det faktum att men släpper ett manuellt ur och hoppas att det kommer flera. Inte helt galet prissatt heller, i min mening.
Vad gäller U50 Hydro så kom man ju så nära, för att sedan bli "pyspunka". Ganska irriterande,,, Men den kommer väl antagligen att sälja bra ändå.
Nya spännet var ju också på tiden
Den är ju byggd för att hålla lääänge också. S-varianten är reptåligare än vanlig tegimentering till och med. Med alla Sinnar i din rotation lär den ser ny ut resten av dess jordeliv. Grattis! Den är så jävla bra.Brukar ha väldigt svårt att sälja. Så jag tror nog att den blir kvar här läääänge
Är benägen att tro som du, nästa släpp är 903…Det vore ju kul om de även släppte en manuell/ modern sån här? Pandor i all ära men de är inte roliga att avläsa tiden på. Jaja ni som är under 60, vänta och se
Jag tror dock att nästa stora släpp är en ny 903.
Hej,Hmm, uppgifterna skiljer sig på @ERIKSON URHANDEL och Sinn. 41mm enligt Sinn och 40mm enligt Erikson. Är det så att boetten är 40mm och vridringen är 41mm? Sen står det 60 månaders batteritid hos Sinn och 7 år hos Eriksson. Man blir som sagt bra sugen...
Det vore ju kul om de även släppte en manuell/ modern sån här? Pandor i all ära men de är inte roliga att avläsa tiden på. Jaja ni som är under 60, vänta och se
Jag tror dock att nästa stora släpp är en ny 903.
Nä, den borde inte vara limiterad allsFina band till 103:an.
Såg förresten att den är limiterad till hela 1000 ex, undrar om de inte tagit i lite väl mycket?
De borde verkligen ha en manuell i ord sortiment.Detta är ju lite av en balansgång, inte minst mot de som har lite mera koll på Sinn historian, plus en hel del tycke och smak. Håller helt klart med dig i önskan om att få in en variant av 103 med manuellt verk i standardsortimentet (eller varför inte en manuell 356).
I mitt fall är väl kanske problemet att jag helst skulle se dem mer uttryckt som en "variant", dvs att istället för att ta en klenod ur historien och mer eller mindre kopiera den (och göra den limited), använd generna och stöp dem i en liknande form som fungerar i Sinns normala sortiment.
En Big Eye i modern tappning vore ju lite av en våt dröm, så länge de inte bara gör en "carbon copy" av sitt fantastiska arv. Det är väl lite så jag känner kring 103 St Ty Hd, visst det är absolut inte kopia men man tycks inte riktigt ta det DNA:t och ta det till en ny klassiker.
Men det är ju jag det
De borde verkligen ha en manuell i ord sortiment.
Tycker den nya rätt mycket är en kopia av den gamla. okej lite annorlunda färger men väldigt lik.
Du menar Big eye som deras gamla kopia på modell XX till det franska flygvapnet?
Håller med @vanman - 240 är ju en av de lägre boetterna som Sinn gjort.
Den här som de gjorde 100 av tillsammans med tidningen Chronos är på min vill-ha-lista;