Mycket märkligt märke? Vad är det för något?? Rååålex, nej nytt för mig.Hur känner du för Rolex eminenta micromillimeter passning på ändlänkar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket märkligt märke? Vad är det för något?? Rååålex, nej nytt för mig.Hur känner du för Rolex eminenta micromillimeter passning på ändlänkar?
Mikrometer = 1000 del. Av dina bilder att döma är det åtskilliga 100 delar i glapp. Får du in ett hårstrå i springan pratar vi om 4-6 100 delar. Kollade på mina egna av samma märke och mätte med bladmått som gav resultatet 0,4-06 mm. Så var det med mikrometer passning.Hur känner du för Rolex eminenta micromillimeter passning på ändlänkar?
Onekligen måndag! Måste börja byta klocka oftare så man får upp fotointresset igen. Men det är svårt när vissa klockor är så attans bra att man inte ville byteLugnt i tråden idag?!
Lite besviken på er att ni inte spekulerade mer i vad jag har köpt - jag lovar att det inte är ett finanzplasuhr på perlon iallafall!Onekligen måndag! Måste börja byta klocka oftare så man får upp fotointresset igen. Men det är svårt när vissa klockor är så attans bra att man inte ville byte
Lite besviken på er att ni inte spekulerade mer i vad jag har köpt - jag lovar att det inte är ett finanzplasuhr på perlon iallafall!
Det innebär ju att vi snart kommer en officiell NATO-dag, när vi alla ska bära klockan på NATO, underbart!Har ni hört, vi är troligen, kanske, förhoppningsvis med i Nato snart.
Den är häftig, den har ju synts till en gång i tråden, minns inte vem det var som hade den dock…
Lätt. Ezm2. Det vet väl allaLite besviken på er att ni inte spekulerade mer i vad jag har köpt - jag lovar att det inte är ett finanzplasuhr på perlon iallafall!
Jag är övertygad att du slagit till på en SINN klassik 12 med alligatorband..Lite besviken på er att ni inte spekulerade mer i vad jag har köpt - jag lovar att det inte är ett finanzplasuhr på perlon iallafall!
Svårt avgöra om du är allvarlig. Men det där är ju ingen passning som du kallar det, utan en del i länkens design.Hur känner du för Rolex eminenta micromillimeter passning på ändlänkar?
Hear hear!Svårt avgöra om du är allvarlig. Men det där är ju ingen passning som du kallar det, utan en del i länkens design.
Och visst, argumentet "It's a feature, not a bug" kan man alltid slänga sig med. I det här fallet är det dock sant. I fallet ovan tydlig då det visar sig i samtliga tre individuella modeller. Sinns fall skiljer ju sig då H-länken linjerar mot vissa modeller, andra inte: Bug, not feature.
Att man sen inte gillar utförandet/featuren är en annan sak.
(Är inte ute på korståg mot Sinn här, håller dem högst av samtliga märken - men finns bra underlag för diskussion, och förbättringspotential enligt mig)
Känner igen mig från när jag letade 856 förra våren och sommaren. Mycket frustrerande upplevelse... Kolla C24 när du tröttnar på att valsa runt på KS och Uhrforum. Kanske något dyrt men i princip bombsäkert när du är köpare. C24 håller pengarna i någon vecka från det att du tagit emot klockan, så du har gott om tid att kolla så att allt stämmer innan du godkänner köpet. Utbudet är svårslaget. Jag har köpt både nytt och begagnat från privatpersoner och professionella säljare och det har gått som en dans varje gång.Tror fan inte det är meningen att jag ska ha en Sinn? Kom ut en 356 idag, grymt sugen på den modellen! Men var sen på bollen så det sket sig såklart. Likväl de andra 356 som kommit ut det senaste
Skrivit meddelande till han som säljer en 856utc som legat ute i åratal, inget svar överhuvudtaget? Vill han ens sälja skiten? Nä jag är inte SUR...
Fokus! Grymt bra där!Leker lite...
Enligt Sinn likvärdig med U1@ERIKSON URHANDEL, hur är svärtan i tavlan och det vita på visarna på U50 Hydro jämfört med UX? Jag tycker UX upplevs lite svag i kontrasterna, troligen på grund av oljan, och skulle önska att U50 var mer kontrastrik.
God gissning, men jag har på nått magiskt sätt kommit på att UX är fin som den är, även om jag önskat E-lume Ingen har träffat rätt i sina gissningar… det är en….Lätt. Ezm2. Det vet väl alla
Läckert!God gissning, men jag har på nått magiskt sätt kommit på att UX är fin som den är, även om jag önskat E-lume Ingen har träffat rätt i sina gissningar… det är en….
Destro 856 S UTC
Har suktat bra länge, hoppas det känns lika bra på armen som jag minns den när jag provade en uppochner…Läckert!
God gissning, men jag har på nått magiskt sätt kommit på att UX är fin som den är, även om jag önskat E-lume Ingen har träffat rätt i sina gissningar… det är en….
Destro 856 S UTC
Tackar! Än är den inte hemma - ett par veckors väntar, men lagom till påsk bör den vara hos mig!Jäklar va läcker! Stort grattis!