Verkligen. Konstaterade nyss att det bara var två Sinntrådare som skulle köra Sinn i OWGMARCH enligt listan, det bådar ändå för att sinntråden lever vidare även i mars!Vi håller tummarna på smidig leverans. Tiden går fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen. Konstaterade nyss att det bara var två Sinntrådare som skulle köra Sinn i OWGMARCH enligt listan, det bådar ändå för att sinntråden lever vidare även i mars!Vi håller tummarna på smidig leverans. Tiden går fort
Jag avstår i år. Pallar inte. Men jag kan Heja på dig!Verkligen. Konstaterade nyss att det bara var två Sinntrådare som skulle köra Sinn i OWGMARCH enligt listan, det bådar ändå för att sinntråden lever vidare även i mars!
Vi är väl iaf tre?Verkligen. Konstaterade nyss att det bara var två Sinntrådare som skulle köra Sinn i OWGMARCH enligt listan, det bådar ändå för att sinntråden lever vidare även i mars!
Åh, så otroligt fin!God gissning, men jag har på nått magiskt sätt kommit på att UX är fin som den är, även om jag önskat E-lume Ingen har träffat rätt i sina gissningar… det är en….
Destro 856 S UTC
Har själv svårt att motivera mig till att göra en sån grej. Varför göra det när man inte behöver, liksom? Full respekt till dom som kliver in i det dockVerkligen. Konstaterade nyss att det bara var två Sinntrådare som skulle köra Sinn i OWGMARCH enligt listan, det bådar ändå för att sinntråden lever vidare även i mars!
Första gången för mig. Har inte funderat på det innan. Hoppas få tillbaka lite kärlek för de andra uren i lådanHar själv svårt att motivera mig till att göra en sån grej. Varför göra det när man inte behöver, liksom? Full respekt till dom som kliver in i det dock
Fasen vad roligt ändå @vanmanGod gissning, men jag har på nått magiskt sätt kommit på att UX är fin som den är, även om jag önskat E-lume Ingen har träffat rätt i sina gissningar… det är en….
Destro 856 S UTC
För högt tempo i den tråden, tacka vet jag denna!Jag avstår i år. Pallar inte. Men jag kan Heja på dig!
Håller med till 100%Fasen vad roligt ändå @vanman
Min egen bedömning och värdering. Men som jag ser det var länge sedan vi hade någon nytt klassiskt tooligt in i tråden.
@Jamterik s UX är onekligen toolig men den är sååå 2021Håller med till 100%
Elakt!@Jamterik s UX är onekligen toolig men den är sååå 2021
Love ya too!@Jamterik s UX är onekligen toolig men den är sååå 2021
Ja
Riktigt fin! En sån behöver du!Lite cool eller??
[Erledigt] - Sinn 757 II Duochronograph
Liebe Mitforianer, zum Verkauf steht meine Sinn 757 II Duochronograph Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw. Sachmängelhaftung. Ein Umtausch und die Rückgabe sind ebenfalls ausgeschlossen. Die Uhr ist: Gebraucht/bereits getragen Ich habe sie gebraucht...uhrforum.de
Nope, pass!Riktigt fin! En sån behöver du!
Datumet!Jag hade slutat köpa ur, men sen kom den store frestaren @TotteH och viftade med en djävla quartz, å som vanligt har jag absolut ingen karaktär!
Jepp, datumkompenserar annars glömmer jag bort det imorgon..Datumet!
Eller har du räknat i februari och förberett dig
Intressant ståndpunkt! Har inte ens tänkt på klockors design ur det perspektivet.Jag minns ett inlägg på WUS som gick ut på att alla klockor med separata ändlänkar är resultat av nödlösningar och att det bara är integrerade länkar à la Royal Oak och Nautilus som egentligen är fullständiga ur ett designmässigt perspektiv. Skribenten gick kanske något långt i sin avsky mot vanliga länkar, men kanske hade han också en poäng. Sådana här små detaljer tycker jag är väldigt fascinerande. Och det är ingenting jag någonsin skulle våga dryfta med någon annan - de tycker redan jag är störd som det är med alla dessa klockor som kommer och går...
Grattis! Den är grym.Jepp, den är kvar i tråden
Ska börja testa lite olika band i helgen.Grattis! Den är grym.
Ska börja testa lite olika band i helgen.
Alla tips på nice kombinationer mottages varmt
Ska börja testa lite olika band i helgen.
Alla tips på nice kombinationer mottages varmt
Jag körde Sinn’s textilband förutom länken.
Någon som har deras canvas-band och kan bjuda på lite bilder?
Apropå bund så såg ju 856UTC riktigt fin ut på bund när Stefan Sauk visade upp sin i någon vlogg jag såg…Detta är såklart högst individuellt men för mig är länken bäst följt av canvas, mocka och sedan natovarianter.
För den som vågar och kan bära upp det, Bund