Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt
Då provar vi tygband ett tag.
Denna på tradera då? https://www.tradera.com/item/1000985/625875289/sinn-356-chronoTror fan inte det är meningen att jag ska ha en Sinn? Kom ut en 356 idag, grymt sugen på den modellen! Men var sen på bollen så det sket sig såklart. Likväl de andra 356 som kommit ut det senaste
Skrivit meddelande till han som säljer en 856utc som legat ute i åratal, inget svar överhuvudtaget? Vill han ens sälja skiten? Nä jag är inte SUR...
Har redan kollat in den. Den är från 2009 och servicehistorik saknas. Länk saknas också vilket hade vart önskvärt men visst till rätt pris så kan jag slå till på den.
Klokt tycker jagHar redan kollat in den. Den är från 2009 och servicehistorik saknas. Länk saknas också vilket hade vart önskvärt men visst till rätt pris så kan jag slå till på den.
Utropspris 10,5k och en troligtvis service direkt på det gör dock att jag avvaktar.
Den är så skarp den där att du inte ens får bilden oskarp om du försökerDiverday, all day every day.
Sant, å all skit syns....Den är så skarp den där att du inte ens får bilden oskarp om du försöker
microduk och munsköljSant, å all skit syns....
Whisky och soda.microduk och munskölj
Nope.Whisky och soda.
Jo jag vet. Försökte vara rolig, gick åt skogen.Nope.
Prova det är faktiskt sjukt bra.
Nä, jag skrattade!Jo jag vet. Försökte vara rolig, gick åt skogen.
Ironi är vanskligtJo jag vet. Försökte vara rolig, gick åt skogen.
Sydsvensk vinterdvala...Över två dygn sedan senaste inlägget. Är alla på semester utan täckning eller vad är det som har hänt?!
Krya på dig!Hittade uret, låg i högen av mediciner som jag fick med mig hem från lasarettet.
556A är ju bättre dåSå här snart halvvägs in i OWG March så drömmer jag mig tillbaka till min undangömda 556:a...
Minns att jag innan jag köpte den såg folk på tuben som pratade om den som ett explorer-alternativ. Så här ett tag efteråt tycker jag nog att iaf 556I är alldeles för elegant och stram för det. Den är mera som ett alternativ till Oyster Perpetual, om det nu är Rolex man skall jämföra med...
Man får fokusera på det viktiga, att UX:en ser oskadd ut i alla fallHittade uret, låg i högen av mediciner som jag fick med mig hem från lasarettet.
Krya på dig! Opiaterna kan du sälja svart och köpa en ny klocka. Minns en tidningsartikel från förra året. En tablett Oxycontin kostade då 900 kr i vissa delar av landet, vilket var ett nytt rekord.Hittade uret, låg i högen av mediciner som jag fick med mig hem från lasarettet.