• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dagens. Den är bra. 👍
20240316_071849.jpg

Blev sugen på att bära 158 efter publiceringen av den nya helsvarta 155:an. Förvånad att preordern inte sålde slut utan fortfarande finns att beställa. Saftigt att förtulla in den i EU. Ca 45 000 avskräcker. Och att det kommer publiceras många nyheter närmsta veckorna. Även U50 S L med full lume verkar finnas kvar. Det skall tydligen vara svarta klockor 2024. Åh well, får vara nöjd med min 158, bra skit.

IMG_2542.jpeg

Blev sugen på att bära 158 efter publiceringen av den nya helsvarta 155:an. Förvånad att preordern inte sålde slut utan fortfarande finns att beställa. Saftigt att förtulla in den i EU. Ca 45 000 avskräcker. Och att det kommer publiceras många nyheter närmsta veckorna. Även U50 S L med full lume verkar finnas kvar. Det skall tydligen vara svarta klockor 2024. Åh well, får vara nöjd med min 158, bra skit.

IMG_2542.jpeg
riktigt fin den där! 😍

IMG_2542.jpeg
Hittade igen denna bild från en tysk(?) åf jag sparat, dom hade custom-blästrade mesh till 158:an
IMG_1396.jpeg

Jääävligt sugen på att lägga en beställning. Men 36k tar emot lite granna. Andra sidan - fa-an fräckare än en Tudor Black Bay 54 för samma peng beggad.
Den är fin, köp! De marknadsför den rejält nu när den släpps till alla. 300 ex lär ta slut hyfsat kvickt. Själv sitter jag på en 158. Är också sugen men svårt att motivera två så lika klockor.

Tillbaka
Topp