fy faen....Krya på dig! Opiaterna kan du sälja svart och köpa en ny klocka. Minns en tidningsartikel från förra året. En tablett Oxycontin kostade då 900 kr i vissa delar av landet, vilket var ett nytt rekord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
fy faen....Krya på dig! Opiaterna kan du sälja svart och köpa en ny klocka. Minns en tidningsartikel från förra året. En tablett Oxycontin kostade då 900 kr i vissa delar av landet, vilket var ett nytt rekord.
Woooow!Sinn 155 S Bright Star TEGIMENT® (155 S Revolution II)
Five years on from our iconic first collaboration with Sinn, we’re proud to announce the SINN 155 S Bright Star TEGIMENT® (155 S Revolution II), the first fully black version of this watch ever to see the light of day, and that’s just the start. Before we find out what makes this particular...revolutionwatch.com
Du ska inte slå till på en Brightstar!?
NopeDu ska inte slå till på en Brightstar!?
Jösses vilken tid!
YESSS!!! Lämnade in klockan 12:e juli och fick tillbaka den idag! Trasig balans till mitt urverk Concepto. Tydligen svårt med reservdelar. Nöjd oavsett för service för 3500:-
Haha! Jag vet! Det borde nästan vara så att de glömt mig?Jösses vilken tid!
Vart lämnade du in den och det tog så lång tid?
YESSS!!! Lämnade in klockan 12:e juli och fick tillbaka den idag! Trasig balans till mitt urverk Concepto. Tydligen svårt med reservdelar. Nöjd oavsett för service för 3500:-
Mariaplans Ur. De påstod svårt att få tag på balansen.Vart lämnade du in den och det tog så lång tid?
Inflationen är mördande...Såg denna annons.
Avslutad - Sinn 356 brun panda tavla
Ovanlig Sinn 356 med brun tavla. Finns endast 50 ex i världen. Helt orginal i bra skick. Komplett med box och (blankt)cert. Köpt till Extra ljusbrunt orginal sinn läderarmband som följer med vid smidig affär utan prut eller krångel. Inga oförskämda pm eller prutande tack. Annons även lite...klocksnack.se
Om någon är sugen kan man med fördel kolla på de tidigare. Men med det sagt är prissättningen fri.
Avslutad - Sinn 356 Juwelier Roberto
Sinn 356 Juwelier Roberto. Limiterad. Exemplar 7 av 50. 38,5mm ex krona. Sitter på Sinn originalläder med tillhörande spänne. Går och håller tiden fint. Plus ett par sek om dygnet. Ostämplat cert. Slitage på innerbox. 13000kr inkl. rek extra.klocksnack.se
Avslutad - MoonSwatch Mission to Saturn
Dags för rensning så here we go... BÅDA SINN KLOCKORNA & SEIKO SÅLDA MoonSwatch Mission to Saturn Köpt av mig i Glasgow i våras och använd i rotation. Inget direkt att anmärka på eller tillägga. Kan hända att man i "rätt" vinkel kan se på glaset att klockan inte är ny men inga repor eller...klocksnack.se
Oouuch… men som sagt. Tillgång och efterfrågan..Såg denna annons.
Ovanlig Sinn 356 med brun tavla. Finns endast 50 ex i världen. Helt orginal i bra skick. Komplett med box och (blankt)cert. Köpt till Extra ljusbrunt orginal sinn läderarmband som följer med vid smidig affär utan prut eller krångel. Inga oförskämda pm eller prutande tack. Annons även lite...klocksnack.se
Om någon är sugen kan man med fördel kolla på de tidigare. Men med det sagt är prissättningen fri.
Sinn 356 Juwelier Roberto. Limiterad. Exemplar 7 av 50. 38,5mm ex krona. Sitter på Sinn originalläder med tillhörande spänne. Går och håller tiden fint. Plus ett par sek om dygnet. Ostämplat cert. Slitage på innerbox. 13000kr inkl. rek extra.klocksnack.se
Dags för rensning så here we go... BÅDA SINN KLOCKORNA & SEIKO SÅLDA MoonSwatch Mission to Saturn Köpt av mig i Glasgow i våras och använd i rotation. Inget direkt att anmärka på eller tillägga. Kan hända att man i "rätt" vinkel kan se på glaset att klockan inte är ny men inga repor eller...klocksnack.se
Lådan...@Dr. D - hur mår b-uhret föresten? Blev det service eller är den förpassad till lådan?
Han var ju i a f tydlig, det får man ge honom.Såg denna annons.
Fri prissättning absolut, men i princip allt han har annonserat tidigare är för dyrt, min åsikt. Nåja, för att hålla topic så får ni en till bild på skönheten! För dåligt drag i tråden idag...Han var ju i a f tydlig, det får man ge honom.
"Inga oförskämda pm eller prutande tack."
Kolla tidigare annonser så kommer du se en trend träda fram. Sen om man vill handla av honom får man avgöra själv.
Oklart det här, är Skeppshultkvarnen hårdare, eller Sinnen? Kanske jämt skägg...Fortfarande en riktig hit! Stenhård!
Kvarnen är bättre om man behöver försvara sig. Annars vinner Sinn!Oklart det här, är Skeppshultkvarnen hårdare, eller Sinnen? Kanske jämt skägg...
Tråkigt….Lådan...
Och???Oooh, såg att Sinn släppt en U50 Hydro. Nu blev man ju vansinnigt sugen. Fast jag har ju redan en vanlig U50