Va?? Vi skulle ju inte prata om det!!!Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att vi har provision…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va?? Vi skulle ju inte prata om det!!!Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att vi har provision…
Garanti!Är det garanti på den? Om inte kan du gott lämna den till vilken flink uris som helst.
Är den köpt hos @ERIKSON URHANDEL ska du definitivt lämna in den där om garantin fortfarande löper, dom löser det på bästa sätt är jag helt övertygad om!Garanti!
Är den köpt hos @ERIKSON URHANDEL ska du definitivt lämna in den där om garantin fortfarande löper, dom löser det på bästa sätt är jag helt övertygad om!
Snyggt- väldigt likt Sinns vintageband men ser lite ljusare ut?Nöjd med detta band från Rios1931. Tjockt och stabilt.
Ja, jag tror det. Cognac tror jag färgen benämns som. Ingen taper, så det passar bra på en flygare tycker jag. Jag har satt på ett no name-spänne i pvd men skulle helst vilja ha ett blästrat Sinn-spänne.Snyggt- väldigt likt Sinns vintageband men ser lite ljusare ut?
556an har snabbt hittat sin plats som sport och ”äventyrs” klockan.
Den där flyger lite under radarn trots att det är en av Sinns bästa. Kräver en lite större handled, men annars är det en stark OWG-kandidat (för normala människor alltså, inte för oss klockidioter som ska ha olika klockor till allt). Fungerar till allt skulle jag vilja påstå.Min enklaste klocka.
Kräver faktiskt inte så stor handled skulle jag säga. Den är tunn och oerhört smidig. Till och med lite tunnare än 556 och b-uhr.Den där flyger lite under radarn trots att det är en av Sinns bästa. Kräver en lite större handled, men annars är det en stark OWG-kandidat (för normala människor alltså, inte för oss klockidioter som ska ha olika klockor till allt). Fungerar till allt skulle jag vilja påstå.
Ärsch @perhog - så mycket dykare är det väl inte i tråden! 103:an är iallafall väldigt fin!Vet att den inte platsar i tråden eftersom det inte är en dykare men tänkte retas lite..
Du bär upp den bra!Den här rackaren kräver dock sin handled. Heter inte ”der Große Flieger” för intet
Du får hälsa o gratulera756 fyller 14 år!
Still going strong! Vi har saknat den i tråden!756 fyller 14 år!
Fortsätter oförtrytligt med 856:an. Kanske ett alligatorband hade varit nått, mindre tooligt iallafall!