Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PlexiSommarfeeling idag
Det bästa
Mina favoriter är Sinns ”vintage”-läder, Isofrane, samt ett rött perlon, bild på UX SDR men det är ju kusiner ;-)Hej!
Letar nytt band till min U1 SDR.
Nån som har nått det är extra nöjt med?
Bifoga gärna bild och inköpsställe.
Glad påsk
Isofrane- se ovan.Hej!
Glad påsk
Exakt - @Magnus Ryde - isofrane är i en helt annan klass, jag köpte mitt begagnat, men så här i efterhand skulle jag säga att det är definitivt pristvärt även till ”normalpris”Isofrane- se ovan.
Du kommer förstå
Beställ från https://isofrane.com/
Finns en rabattkod som ger 15% rabatt.
YOUTUBE15, tror den fortf fungerar.
Flera har nämnt Isofrane, och instämmer i att det verkligen är värt det.Hej!
Glad påsk
Det är riktigt bra, är man inte sugen på att lägga ut vad Sinns orginal kostar har RIOS1931 ett band som är snarlikt, dock är hålen större så det går inte att byta till ett Sinnspänne…Tack för tipsen om isoframe.
Tror dock att jag letar nått som gör klockan lite mer vardags anpassad. Nått ljusts canvas eller skin. Sinn vintage lädret såg grymt ut med de röda trådarna som matchade urtavlans och bezelns röda detaljer.
Ska du köpa nåt riktigt grymt kan du custombeställa från Instagram:Tack för tipsen om isoframe.
Tror dock att jag letar nått som gör klockan lite mer vardags anpassad. Nått ljusts canvas eller skin. Sinn vintage lädret såg grymt ut med de röda trådarna som matchade urtavlans och bezelns röda detaljer.
Jo, en UX på länk
Hällregn ute samt dags för badhuset med kidsen, vad kan passa bättre än UX på isofrane?
80% måste väl ändå vara någon form av rekord för en så gammal farbror3 veckor sedan jag knäckte revbenen. Nu är jag typ 80% ok igen. Tur man har böcker, tax och sinn att trösta sig med.
Eller hur!! Märkligt, min fru sa samma sak...80% måste väl ändå vara någon form av rekord för en så gammal farbror
Krya krya! Med en Sinn på armen blir allt enklare ;-)3 veckor sedan jag knäckte revbenen. Nu är jag typ 80% ok igen. Tur man har böcker, tax och sinn att trösta sig med.
Har haft fyra 556or. ETA verket har guldfärgad rotor och Sellita stålfärgat (rätta mig gärna om jag har fel) och jag tycker båda verken funkar finfint. Har inte märkt någon skillnad alls. Bara att köpa. Väldigt mycket klocka för pengarna.
Är det garanti på den? Om inte kan du gott lämna den till vilken flink uris som helst.Har en 556 Sellita med en reserv på ~12h, den har mest fått ligga i väntan på att jag ska sluta lata mig och skicka in den.
Ska ringa Eriksons nu i veckan och se vad de säger är bäst, bor inte i närheten av Stockholm men kan få den inlämnad där om de kan tänka sig att skicka den till mig efteråt, fast i såfall kanske det är bäst att skicka direkt till fabriken…
Oja, grymt sugen! Lite över min budget bara@Lundgren🥊, slå till på @JoelDs 356:a, för visst var du sugen på en? Vi måste ju låta specialaren stanna i tråden!
SMS-lån?Oja, grymt sugen! Lite över min budget bara
@JoelD kan säkert ordna en avbetalningsplan åt dig!
The Godfather....@JoelD kan säkert ordna en avbetalningsplan åt dig!
Det är ert svar på alltSMS-lån?
Det var ju @perhog som började med det. Stackaren.....Det är ert svar på allt
Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att vi har provision…Det är ert svar på allt