Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr svÄr att inte ÀlskaLunchpromenad i vÀrmen, jÀklar va jag Àlskar min Ezm!![]()
Samma höjd som den gamla men den klarade bara 10atm.Noterade att 903 bara Àr 14,5 mm. Inte illa mht automatare och med 20 atm vattenresistens.
Antar att det Ă€r nĂ„tt som âmĂ„nga sĂ€ger att dom vill ha?â Eller sĂ„ sparade dom nĂ„gra öre pĂ„ att inte behöva stansa tavlan?Samma höjd som den gamla men den klarade bara 10atm.
Undrar varför de höjde till 20 atm och varför den LTD inte har datum?
Jag gillar det mycket.Vad tycker ni om de blockiga indexen?
Gillar sjÀlva idén men vet inte om de passar pÄ modellen som i mina ögon Àr rÀtt dressig?
Det hÀnder ju rÀtt sÄ mycket pÄ tavlan med smÄ siffror och bokstÀver - de Àr liiite för mycket?
![]()
![]()
Tycker bÀttre pÄ Vertex dykare dÀr man vill ha bÀsta lÀsbarhet.
![]()
Jag borde gilla det - tycker ju om att kunna se vad klockan Àr mitt i nattenJag gillar det mycket.
SjÀlvklart, Àven den limiterade.Jag borde gilla det - tycker ju om att kunna se vad klockan Àr mitt i natten
@ERIKSON URHANDEL kommer ni fÄ in ngn av de nya 903 orna sÄ man kan komma och klÀmma pÄ dem?
Vitt!22° pÄ balkongen, dags för ett mer somrigt band⊠rosa?
![]()
Det hade nog fungerat! Vetefan om jag hellre velat ha det i gummi isÄfall.
@Laddsladd du hade vÀl ett vitt till din 104?OcksÄ funderat pÄ att skaffa ett vitt gummi pÄ 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om nÄgon har nÄgra passande tips sÄ hojta till bara![]()
Barton Elite Silicone strap har jag varit sugen pÄ i svart sen tidigare, verkar som att det finns en vit version ocksÄ.OcksÄ funderat pÄ att skaffa ett vitt gummi pÄ 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om nÄgon har nÄgra passande tips sÄ hojta till bara![]()
Det hade nog fungerat! Vetefan om jag hellre velat ha det i gummi isÄfall.
OcksÄ funderat pÄ att skaffa ett vitt gummi pÄ 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om nÄgon har nÄgra passande tips sÄ hojta till bara![]()
Arkivbild pÄ 556 med vitt bandOcksÄ funderat pÄ att skaffa ett vitt gummi pÄ 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om nÄgon har nÄgra passande tips sÄ hojta till bara![]()
De hÀr vita banden passar uppenbarligen perfekt till Sinn, vilket typ av band Àr detta? tycker det Àr det snyggaste jag sett i trÄdenYes. Ska montera det snart.
Bif arkivbilder![]()
![]()
![]()
Ja visst Àr det braDe hÀr vita banden passar uppenbarligen perfekt till Sinn, vilket typ av band Àr detta? tycker det Àr det snyggaste jag sett i trÄden
Vid dyk pÄ mer Àn 301 meters djup sÄ imploderar det och blir 10 ggr mindre vilket kan ge stor smÀrta i handleden.Ja visst Àr det braHirschTiger heter det. VattentÄligt med gummi pÄ insidan och lÀder utÄt. Oerhört skönt pÄ sommaren.TÄl 300 m sÄ mer Àn klockan
![]()
HIRSCH Performance Uhrenarmband "Tiger", 18-24 mm, 5 Farben, neu!
Der ideale Begleiter fĂŒr Sport und Alltag. Sportlich | LĂ€ssig | Routiniert. Die Oberseite aus strapazierfĂ€higem, perforiertem Kalbsleder mitâŠwaccex.de
LÄter helt rimligt. BÀst att vara försiktig.Vid dyk pÄ mer Àn 301 meters djup sÄ imploderar det och blir 10 ggr mindre vilket kan ge stor smÀrta i handleden.