• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den stora trÄden om Sinn

Samma höjd som den gamla men den klarade bara 10atm.
Undrar varför de höjde till 20 atm och varför den LTD inte har datum?
Antar att det Ă€r nĂ„tt som ”mĂ„nga sĂ€ger att dom vill ha?” Eller sĂ„ sparade dom nĂ„gra öre pĂ„ att inte behöva stansa tavlan?

Vad tycker ni om de blockiga indexen?
Gillar sjÀlva idén men vet inte om de passar pÄ modellen som i mina ögon Àr rÀtt dressig?
Det hÀnder ju rÀtt sÄ mycket pÄ tavlan med smÄ siffror och bokstÀver - de Àr liiite för mycket?
47618469uy.jpeg
47618470wq.jpeg

Tycker bÀttre pÄ Vertex dykare dÀr man vill ha bÀsta lÀsbarhet.

3-angle-2-detail.png

Vad tycker ni om de blockiga indexen?
Gillar sjÀlva idén men vet inte om de passar pÄ modellen som i mina ögon Àr rÀtt dressig?
Det hÀnder ju rÀtt sÄ mycket pÄ tavlan med smÄ siffror och bokstÀver - de Àr liiite för mycket?
47618469uy.jpeg
47618470wq.jpeg

Tycker bÀttre pÄ Vertex dykare dÀr man vill ha bÀsta lÀsbarhet.

3-angle-2-detail.png
Jag gillar det mycket.

OcksĂ„ funderat pĂ„ att skaffa ett vitt gummi pĂ„ 556an inför sommaren men inte riktigt landat i vilket, om nĂ„gon har nĂ„gra passande tips sĂ„ hojta till bara 🙂
Barton Elite Silicone strap har jag varit sugen pÄ i svart sen tidigare, verkar som att det finns en vit version ocksÄ.

Edit: hittade pÄ hemsidan

De hÀr vita banden passar uppenbarligen perfekt till Sinn, vilket typ av band Àr detta? tycker det Àr det snyggaste jag sett i trÄden
Ja visst Ă€r det bra 👍 HirschTiger heter det. VattentĂ„ligt med gummi pĂ„ insidan och lĂ€der utĂ„t. Oerhört skönt pĂ„ sommaren.TĂ„l 300 m sĂ„ mer Ă€n klockan 😅

Ja visst Ă€r det bra 👍 HirschTiger heter det. VattentĂ„ligt med gummi pĂ„ insidan och lĂ€der utĂ„t. Oerhört skönt pĂ„ sommaren.TĂ„l 300 m sĂ„ mer Ă€n klockan 😅

Vid dyk pÄ mer Àn 301 meters djup sÄ imploderar det och blir 10 ggr mindre vilket kan ge stor smÀrta i handleden.

Tillbaka
Topp