Ja, man måste prova sig fram här i världen. Men det blev väldigt tydligt att jag saknade 856 under tiden jag var utan.Approved by a B-Uhr owner. Gillar ditt sätt resonera fram med dig själv vilken klocka som är lämpligast .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, man måste prova sig fram här i världen. Men det blev väldigt tydligt att jag saknade 856 under tiden jag var utan.Approved by a B-Uhr owner. Gillar ditt sätt resonera fram med dig själv vilken klocka som är lämpligast .
Särskilt glad att du testade en blå klocka av annat märke .Ja, man måste prova sig fram här i världen. Men det blev väldigt tydligt att jag saknade 856 under tiden jag var utan.
Kul att den hamnade hos nån som har vett på att uppskatta den Det är verkligen en grym klockaDrygt ett år med Flieger... Jag är fortfarande lika nöjd med den, @Knutte75 Kanske är det därför som det bara blivit ett enda klockinköp sedan dess.
Fick du fatt i en o-ring, eller gjorde du bara rent nu?Mycket smuts under vridringen... Rengjord och klar, nice!
Nej, men efter lite tips så spände jag upp fjädern bara som sitter i ringen, vips så fungerade ringen toppen igen att rotera, med lagom motstånd! Problemet var att den helt satt fast innan rengöringFick du fatt i en o-ring, eller gjorde du bara rent nu?
Vilket problem upplevde du innan rengöringen?
Och hur känns den nu?
Det känns som om den skulle kunna ingå i det framtida dödsboet.Kul att den hamnade hos nån som har vett på att uppskatta den Det är verkligen en grym klocka
Det där fotot är lite läskigt, ser i princip exakt lika ut som ett hus jag hade 20år sedan. Samma kamin, samma stol, samma mattor. Bara en unge, men iaf.Alla är uppe med tuppen, i vanlig ordning.. Kör 103 st idag!
Haha, vad roligt! Vi Sinn-fantaster har helt enkelt god smak!Det där fotot är lite läskigt, ser i princip exakt lika ut som ett hus jag hade 20år sedan. Samma kamin, samma stol, samma mattor. Bara en unge, men iaf.
Edit, dessutom är det väl min gamla 103a du har på armen... spooky.
Ingen fara med din.Visst ska man beroende på färgen på pluppen se när det är dags för service på klockan? Min Ezm3f går toppen och visar inga tecken på servicebehov, men vad ska man utläsa av färgen på pluppen?
Ah men strålande, tusen tack för snabbt och bra svarIngen fara med din.
Går den bra så finns det ingen mening att sända iväg den.
Sinn Ar-Dehumidifying Technology | KeepTheTime.com
Your Sinn watch may be equipped with exclusive technology that isn't available in any other watch. One of those technologies is Ar-Dehumidifying Technology. Sinn defines this feature as functional reliability and freedom from fogging. If your watch has this feature, the dial will have a circle...www.keepthetime.com
Lidl, Nissan och Paisley-mönstrad skjorta. Det finns ingenstans där 556:an inter det rätta valet.
Den går liksom under radarn,. ibland på gränsen till tråkig tills man tittar på den lite närmare. Den brutala svärtan i tavlan som man drunknar i, de rena och enkla linjerna som är sammetslena och behagliga. Men allt det där kan man bara se om man har den på din egen arm. Svårt att se på håll. Det gör den nästan ännu bättre.
Att den inte fått någon uppmärksamhet den senaste månaden gör nog att jag bara uppskattar den ännu mer.
Uppenbarligen skrivs det för lite poesi om Sinn-ur, detta stycket rörde mig nästan till tårar.