• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sinn 556 I på nåt sorts mocka.
IMG_1384.jpeg
 
Vet inte om denna har varit uppe tidigare, men den var rätt intressant. Särskilt när han pratar om Sinns kunder, trogna är vi tydligen. :)
 
IMG_1417.jpeg
IMG_1416.jpeg
Visst ska man beroende på färgen på pluppen se när det är dags för service på klockan? Min Ezm3f går toppen och visar inga tecken på servicebehov, men vad ska man utläsa av färgen på pluppen?
 
IMG_1417.jpeg
IMG_1416.jpeg
Visst ska man beroende på färgen på pluppen se när det är dags för service på klockan? Min Ezm3f går toppen och visar inga tecken på servicebehov, men vad ska man utläsa av färgen på pluppen?
Ingen fara med din.
Går den bra så finns det ingen mening att sända iväg den.


IMG_3601.jpeg
 
Ingen fara med din.
Går den bra så finns det ingen mening att sända iväg den.


IMG_3601.jpeg
Ah men strålande, tusen tack för snabbt och bra svar👌
 
Lidl, Nissan och Paisley-mönstrad skjorta. Det finns ingenstans där 556:an inter det rätta valet.

Den går liksom under radarn,. ibland på gränsen till tråkig tills man tittar på den lite närmare. Den brutala svärtan i tavlan som man drunknar i, de rena och enkla linjerna som är sammetslena och behagliga. Men allt det där kan man bara se om man har den på din egen arm. Svårt att se på håll. Det gör den nästan ännu bättre.

Att den inte fått någon uppmärksamhet den senaste månaden gör nog att jag bara uppskattar den ännu mer.
1000009215.jpg
 
Lidl, Nissan och Paisley-mönstrad skjorta. Det finns ingenstans där 556:an inter det rätta valet.

Den går liksom under radarn,. ibland på gränsen till tråkig tills man tittar på den lite närmare. Den brutala svärtan i tavlan som man drunknar i, de rena och enkla linjerna som är sammetslena och behagliga. Men allt det där kan man bara se om man har den på din egen arm. Svårt att se på håll. Det gör den nästan ännu bättre.

Att den inte fått någon uppmärksamhet den senaste månaden gör nog att jag bara uppskattar den ännu mer.
1000009215.jpg

Uppenbarligen skrivs det för lite poesi om Sinn-ur, detta stycket rörde mig nästan till tårar.
 
Tillbaka
Topp