Den kan nog inte bli somrigare än såSka testa 0,3 % av uppgivet dykdjup
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kan nog inte bli somrigare än såSka testa 0,3 % av uppgivet dykdjup
Rött perlon!Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.
Nån som har lite somriga idéer kring band? Svart läder lirar inte för mig i den här hettan.
Hela tråden väntade på detRött perlon!
Var ju bara tvungen! Dåligt med perlon på mina ur just nu, mest nato för tillfället!Hela tråden väntade på det
Bundet?Alltså, lagom när jag fått tummen ur att beställa ett Rios Tula så var dom slut…
Exakt 20mm svart.. till 856:an.Bundet?
20mm?
Kulör?
Bra val! Här Tula-lapp med Guinandband. Arkivbild om någon trodde annat .Exakt 20mm svart.. till 856:an.
Exakt 20mm svart.. till 856:an.
Exakt 20mm svart.. till 856:an.
Bägge ser lovande ut.Har knappt använt klockan på något annat än länk sedan jag köpte den, men ska försöka ge några olika band en chans!
Canvas!Har knappt använt klockan på något annat än länk sedan jag köpte den, men ska försöka ge några olika band en chans!
Schysst på våffla!
Det gör den absolut, bär min EZM3F väldigt ofta på det…
Passar ändå rätt bra på ett läder tycker jag
Jo, det får man nog tillstå. Har haft fyra 556, två 104, fyra-fem 103, en 203 och en 356. Om jag inte glömt någon.Gissar på exakt samma, vi har en förmåga att cirkulera våra ur i gruppen. Eller hur @seikosha & @Remofflan mfl ....
Det finns en homage på 104 också, Yobokies S104 har jag för mig den heter. Den ser ungefär lika bra ut som den i videon, det vill säga: Man ser vilka klockor de försöker efterlikna, men proportionerna är så off att det mest ser konstigt ut. Det jag blir nyfiken på är vilken målgruppen är. Både 556 och 104 är ju ändå ganska affordable.Jag frågade ju för ett tag sedan om någon sett Sinn-klockor på kända eller halvkända människor. Det är ju ett märke som går lite under radarn som en slags extra nördig variant.
Men det kanske blir ändring på det nu. För plagiat är ju den bästa sortens smicker, och om det görs en kinesisk kopia så måste det ju innebära att det finns en viss kundkrets ändå!
Ja tyvärr var det så. Tror inte den var Sinnmärkt dock (osäker) men tydligt vad man eftersträvade att likna.Vill minnas att @R.Capac hittade en kopia på U1 också?