• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Endusima

Silver
2-Faktor
Vi kommer bra överens hittills!
1000004843.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Söker återinträde i Sinn-världen.....så sitter du på UX/U1/U2/203 som du vill sälja till vettigt pris, hör av dig i PM. Andra modeller kan också vara av intresse iofs men primärt de nämnda :)
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
Fattade ingenting första tre minuterna men tycker det är riktigt bra!
Edit; nu är det lite segt.
 
Senast ändrad:

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Vad blev det? Bilder!!
Klickade precis på betalknappen så inga ”riktiga” bilder ännu. Först ska den skickas från Duskland :) Så frågan är om jag redan nu ska avslöja vilken min i ordningen åttonde Sinn blev eller om jag ska hålla på det ett tag till ;)

Okok, en U2 S på länk. Den har ett skrap på bezeln (notera kl 1 ca) så jag grisprutade… Planen är att komplettera med gummi/viklås under hösten

IMG_2480.png
 
Senast ändrad:

vanman

Guld
2-Faktor
Klickade precis på betalknappen så inga ”riktiga” bilder ännu. Först ska den skickas från Duskland :) Så frågan är om jag redan nu ska avslöja vilken min i ordningen åttonde Sinn blev eller om jag ska hålla på det ett tag till ;)

Okok, en U2 S på länk. Den har ett skrap på bezeln (notera kl 1 ca) så jag grisprutade… Planen är att komplettera med gummi/viklås under hösten

IMG_2480.png
Kul med en U2 i tråden, det var länge sedan! Stort grattis!
 
Topp