• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

seikosha

Rolex
2-Faktor
103 st och frapé, en bra början på söndagen! 🤓
20240728_090209.jpg
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Ett annat favoritnato! Det har hängt med i flera år men är fortfarande är i strålande skick. Ett av mina skönaste och mysigaste, passar till nästan alla klockor. Ett Zuludiver som jag köpte från Royal Straps på den tiden när han fortfarande sålde armband från andra tillverkare. Väldigt långt dock, tror jag måste fått tag på ett XL av misstag.

1000009966.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.

Nån som har lite somriga idéer kring band? Svart läder lirar inte för mig i den här hettan.

1000002083.jpg
Grattis!
I min hjärna kan ett canvas passa utmärkt. Dock är det där ingen "somrig" klocka enligt mig - en hård jävla EZM som du kan klocka något med 😀
@R.Capac du har väl testa alla varianter av band på din eller?
 

Kaffefredrik

Cartier
2-Faktor
Grattis!
I min hjärna kan ett canvas passa utmärkt. Dock är det där ingen "somrig" klocka enligt mig - en hård jävla EZM som du kan klocka något med 😀
@R.Capac du har väl testa alla varianter av band på din eller?
Håller med om att det inte är en "sommarklocka" men tänkte ändå testa något lite lättare än svart läder på sommaren.

1000002085.jpg


@Endusima testar genast vitt gummi, tycker det funkar rätt ok 😃
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.

Nån som har lite somriga idéer kring band? Svart läder lirar inte för mig i den här hettan.

1000002083.jpg
Snyggt fångat!

Canvas är snyggast. Kan tipsa om måttbeställda av @VanDusen Kostar inte mer än typ Rios men du kan välja tyg, söm, längd mm. Jag har några och är väldigt nöjd.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Grattis!
I min hjärna kan ett canvas passa utmärkt. Dock är det där ingen "somrig" klocka enligt mig - en hård jävla EZM som du kan klocka något med 😀
@R.Capac du har väl testa alla varianter av band på din eller?
Jag håller med att det inte är typiska sommarklockan utan som du säger "en hård jävla EZM". Passar på länk och svart haj tycker jag. Eller var knasig och testa brunt läder? Inte vad @Kaffefredrik ville ha för tips men men :)
20230504_112103.jpg

20221013_073903.jpg

20221020_150513.jpg
 

Kaffefredrik

Cartier
2-Faktor
Kommer ni ihåg stålis 103 titan som han hade med rött band?
Kanske kan funka på @Kaffefredrik 13.1?
Det där kan nog funka rätt bra...
Jag håller med att det inte är typiska sommarklockan utan som du säger "en hård jävla EZM". Passar på länk och svart haj tycker jag. Eller var knasig och testa brunt läder? Inte vad @Kaffefredrik ville ha för tips men men :)
20230504_112103.jpg

20221013_073903.jpg

20221020_150513.jpg
Brunt läder överraskar lite... Kan ju komma undan på kontoret med den kombon 😎
 
Topp