Apropå annorlunda, jag har jagat rätt på ett tvådelat mörkblått perlon till min 240, kommer om någon vecka gissar jag. Har ju varit lugnt på perlonfronten senaste tiden, eller vad säger du @Laddsladd ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passa dig så jag inte kopplar på ignoreApropå annorlunda, jag har jagat rätt på ett tvådelat mörkblått perlon till min 240, kommer om någon vecka gissar jag. Har ju varit lugnt på perlonfronten senaste tiden, eller vad säger du @Laddsladd ;-)
Gillar vekligen Rios Ohio och det har suttit på 556 mycket i sommar. Tycker att det passar perfekt!Ni som kör Rios Ohio-remmar, hur upplever ni tjockleken? Tittade på Waccex igår och det står "...the perfect choice for larger chronographs and vintage wristwatches". Tänkte ha den till min 556. Bild för att varför inte
Bandet är i en toarulle och göttar sig i några dagar. Verkar fungera bra, tack för tipset! Jag hade provat rulla ihop ett annat band med gummisnoddar tidigare, men det blev för skarp böj, så det ville jag inte göra med detta. Det här var en mycket bättre lösning.
Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.
Nån som har lite somriga idéer kring band? Svart läder lirar inte för mig i den här hettan.
Grattis!Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.
Nån som har lite somriga idéer kring band? Svart läder lirar inte för mig i den här hettan.
Håller med om att det inte är en "sommarklocka" men tänkte ändå testa något lite lättare än svart läder på sommaren.Grattis!
I min hjärna kan ett canvas passa utmärkt. Dock är det där ingen "somrig" klocka enligt mig - en hård jävla EZM som du kan klocka något med
@R.Capac du har väl testa alla varianter av band på din eller?
Snyggt fångat!Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.
Hehe - håller med.Håller med om att det inte är en "sommarklocka" men tänkte ändå testa något lite lättare än svart läder på sommaren.
@Endusima testar genast vitt gummi, tycker det funkar rätt ok
Jag håller med att det inte är typiska sommarklockan utan som du säger "en hård jävla EZM". Passar på länk och svart haj tycker jag. Eller var knasig och testa brunt läder? Inte vad @Kaffefredrik ville ha för tips men menGrattis!
I min hjärna kan ett canvas passa utmärkt. Dock är det där ingen "somrig" klocka enligt mig - en hård jävla EZM som du kan klocka något med
@R.Capac du har väl testa alla varianter av band på din eller?
Det där kan nog funka rätt bra...Kommer ni ihåg stålis 103 titan som han hade med rött band?
Kanske kan funka på @Kaffefredrik 13.1?
Canvas Quick Premium - Röd - Watchwear.se
Canvas band med bandstift av "quick release"-typ där verktyg inte krävs för byte av band. Vadderat och med läder på baksidan. Bredd: 18mm / 20mm / 22mm Längd: ca 75mm + 125mm Bredd vid spänne: 16mm / 18mm / 20mmwatchwear.se
Brunt läder överraskar lite... Kan ju komma undan på kontoret med den kombonJag håller med att det inte är typiska sommarklockan utan som du säger "en hård jävla EZM". Passar på länk och svart haj tycker jag. Eller var knasig och testa brunt läder? Inte vad @Kaffefredrik ville ha för tips men men
Detta är så somrigt jag sträcker mig på 13. Steveo canvas nato. Deal ?Det här var ju inte riktigt tanken med sommaren... Men måste säga att första intrycket är väldigt bra.