Högt upp eller?
Kastar in en bild till från igår på EZM3F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Högt upp eller?
Kastar in en bild till från igår på EZM3F
Aldrig för att jämna ut ev slitage. Nu är situationen förvisso den att jag dels är så försiktig att ringen i regel inte får några märken, dels byter så ofta att klockan inte sitter på så många dagar i sträck, vilket gör att risken för märken är liten.Ni som har snurrbar ring, snurrar ni på den med jämna mellanrum för att jämna ut slitaget?
Min är ju osnurrad och nött mellan minut 50 till minut 7. Mest runt 55:an.
Övrigt just ingenting på resten av ringen.
Sen ser ju närbilder alltid värre ut än verkligheten.
Klippan är väl 280m-isch tror jag, kortet är taget ungefär halvvägs upp.Högt upp eller?
Usch läskigt ju!Klippan är väl 280m-isch tror jag, kortet är taget ungefär halvvägs upp.
Inte då, ner kommer man alltid!Usch läskigt ju!
Exakt!Inte då, ner kommer man alltid!
Jag har ett till min 856! Det är av bra kvalitet, men personligen tycker jag det är för styvt. Tror dock inte jag är representativ utifrån att jag gillar perlon…
Är sugen på Sinns canvasband. Någon som har och kan ge ett utlåtande?
Om du menar canvasbandet med läder på undersidan tycker jag det är riktigt bra. Det fransar sig ofrånkomligen på sidorna, så det är en look du måste gilla. Efter några dagar formar det sig riktigt fint runt handleden. Prisvärt skulle jag säga.
Är sugen på Sinns canvasband. Någon som har och kan ge ett utlåtande?
Då säljer du ditt till @Socker till bästa prisetJag har ett till min 856! Det är av bra kvalitet, men personligen tycker jag det är för styvt. Tror dock inte jag är representativ utifrån att jag gillar perlon…
Utifrån vad jag sett på bilder så är dom ju väldigt lika dom som @Dr. D har från https://www.miros-time.de/ - där finns ju även en ”enkel-lagers” variant som jag tror skulle passa mig bättre personligen…
Om du menar canvasbandet med läder på undersidan tycker jag det är riktigt bra. Det fransar sig ofrånkomligen på sidorna, så det är en look du måste gilla. Efter några dagar formar det sig riktigt fint runt handleden. Prisvärt skulle jag säga.
Jag läste nog inte så noga utan tolkade utifrån bilden. Det var ju inte bandet på bilden han var sugen på…. Är ju dålig på att sälja saker också…Då säljer du ditt till @Socker till bästa priset
Jag har en rios-variant av det bandet som jag gillar starkt! Lite billigare än Sinnbandet också.Exakt. Det här är det jag behöver köpa då med andra ord.
Jag har också ett sådant och gillar.Jag har en rios-variant av det bandet som jag gillar starkt! Lite billigare än Sinnbandet också.
Jag läste nog inte så noga utan tolkade utifrån bilden. Det var ju inte bandet på bilden han var sugen på…. Är ju dålig på att sälja saker också…
Hoppas det kommer on the fly justering till dessa med på länk.Fortfarande inga T50 i tråden?!
Bild snodd från nätet:
Det bör det göra kan jag tycka. Det finns ju en marknad. Dock är länken i titan, så det kan nog dröja...Hoppas det kommer on the fly justering till dessa med på länk.
Alltså, jag har ju för mig att det var någon som köpte den när den kom.. men jag kan ha fel. Får bjuda på en provningsbild!Fortfarande inga T50 i tråden?!
Bild snodd från nätet:
Sitter riktigt bra! Hur kändes vikten?Alltså, jag har ju för mig att det var någon som köpte den när den kom.. men jag kan ha fel. Får bjuda på en provningsbild!
Flugvikt! Tycker den kände riktigt bra, men har lite svårt med monokroma, hade den haft E-lume hade jag nog köpt den direkt.Sitter riktigt bra! Hur kändes vikten?
Att den är helt monokrom är en av sakerna som lockar för min del. Den ser lite udda ut, som ett svartvitt foto. Riktigt rå på det ljusgråa gummit.Flugvikt! Tycker den kände riktigt bra, men har lite svårt med monokroma, hade den haft E-lume hade jag nog köpt den direkt.
Tur att vi alla är olika, annars skulle det vara rätt tråkigt…Att den är helt monokrom är en av sakerna som lockar för min del. Den ser lite udda ut, som ett svartvitt foto. Riktigt rå på det ljusgråa gummit.