Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland blir man ledsen..Något geni till säljare på Ebay som öppnat upp ett hyfsat nytt Ar-case för att visa urverket. Ampullen är fortfarande nästan vit, men nu är ju gasen borta.
EZM 3F på barton cool greyHar snöat in mig på olika canvas-band. Barton watch bands gör tunna band, passar 556 tex. Håller mycket bra utan frasande. Kör två för en denna helgen.
Canvas Quick Release Watch Straps | BARTON Watch Bands
Explore our Canvas Quick Release Watch Bands collections & elevate your watch game with stylish and durable bands, each backed by a 365-day warranty. Buy now!www.bartonwatchbands.com
Eulit är medium tjockt. Passar flest klockor. Har ett på min 158 Bund.
230 Canvas | 20 mm | 10 black | E56230620102
Watch strap with modern textile surface, manufactured according to the Vollumbugg process, water-resistant leather lining, matt stainless steel pin buckle.www.eulit.com
Rios är tjockast och dyrast. Finns i 4 varianter. Med kontrastsöm (Ohio) eller matchande söm (Virginia, min favo). Sedan finns det i sliten variant med ovan två kombinationer på söm.
VIRGINIA | RIOS1931
www.rios1931.de
Tänk vad lustigt för dom om dom ovetande öppnade en UXNågot geni till säljare på Ebay som öppnat upp ett hyfsat nytt Ar-case för att visa urverket. Ampullen är fortfarande nästan vit, men nu är ju gasen borta.
Det är faktiskt inte ett omöjligt scenario!Tänk vad lustigt för dom om dom ovetande öppnade en UX
Riktigt fin comboEZM 3F på barton cool grey
Gjorde bort mig en gång, krävdes en hel del våld...Syndar med annan klocka idag, men de kraglösa bandstiften från den leverantör som @Sennelier tipsade om dök upp idag, dags att montera på lämpliga sinnar idag, trycker man på dom på EZM3F så blir det ju i princip fixedbar
Om du bara kör nato kan du ju alltid klippa bort bandstiften med avbitare ifall du ångrar dig.Syndar med annan klocka idag, men de kraglösa bandstiften från den leverantör som @Sennelier tipsade om dök upp idag, dags att montera på lämpliga sinnar idag, trycker man på dom på EZM3F så blir det ju i princip fixedbar
Exakt!Om du bara kör nato kan du ju alltid klippa bort bandstiften med avbitare ifall du ångrar dig.
Jäkla skönhet!Gillar vekligen Rios Ohio och det har suttit på 556 mycket i sommar. Tycker att det passar perfekt!
Jag har det på min 900Första gången jag ser en tegimenterad f-länk tror jag. Sitter på en 757 Duochronograph från 2009.
Aldrig sett din 900 på länk!Jag har det på min 900
Edit. Helt underbar i spännet med tajt passform. Får den inte att sitta riktigt bra tyvärr. Skulle behöva en halvlänk men den kostar huggorm
Jodå, fotat den här massa ggrAldrig sett din 900 på länk!
Börjar bli(?) senil...Jodå, fotat den här massa ggr
Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-4728374
omöjligt att hålla koll på alltBörjar bli(?) senil...
Ser varmt ut!
Jo, för varmt! Blir 36 grader hela veckanSer varmt ut!
UschJo, för varmt! Blir 35 grader hela veckan