Det är så hårt så ingen vågar kommentera
Rullar in i helgen med 856 S UTC på bund. Fortfarande inte en kommentar om den irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så hårt så ingen vågar kommentera
Rullar in i helgen med 856 S UTC på bund. Fortfarande inte en kommentar om den irl.
Jag får intala mig det.Det är så hårt så ingen vågar kommentera
Jag får intala mig det.
Så måste det vara, är ju ingen rocker direkt…Du chockar din omgivning. Plyschkille ena dagen med perlon, nästa dag stenhård med bund
Dåliga kollegor! Byt jobb! Den är ju hur cool som helst.
Fast den är bra grym i vanligt utförande också, nästan så man skulle behöva en av varje…
När man ser @vanman bilder (bortsett från bundet), så ångrar jag lite att jag inte köpte en svart 856.
Ja, exakt så! Det var riktigt svårt att bestämma sig, jag hann ändra mig hundra gånger innan jag slog till.Fast den är bra grym i vanligt utförande också, nästan så man skulle behöva en av varje…
105 hade ju varit kul om den fick ett syskon, verkar ju rimligt att det är nått annat än en kronograf, har ju varit många sådna släpp…Varit mycket hemmajobb med Garmin på handleden men nu har det ordnat upp sig igen
Väldigt nyfiken på vad som ska visas imorgon. Dags för 104 eller 105 att få lite nyheter kanske?
Schysst! Det blev inget byte alltså?Asch, den är ju underbar!
Nä.Schysst! Det blev inget byte alltså?
Härlig, det enda jag hade emot min gamla var den dåliga lyspastan.
U1SE idag, inspirerad av frågan om U1 häromdagen, orkade dock inte ställa datum… nodate är nog ändå bäst…
Ja, vill man ha kraftigt lume är det inte Sinn man ska ha..Härlig, det enda jag hade emot min gamla var den dåliga lyspastan.
Datum är ett jävla otyg när man har många klockor i rotationen. OCDn får ju en att nöta ut inställningen i det eviga snurrandet för att utreda om det är natt eller dag.
U1SE idag, inspirerad av frågan om U1 häromdagen, orkade dock inte ställa datum… nodate är nog ändå bäst…
Hur fint som helst. Finns inget bättre band till U50 enligt mig. Slår till och med länken.Lite drygt ett år med den här godingen, en U50 DS limited. Tog äntligen tummen ur och justerade samt monterade det gråa silikonet med tegimenterad clasp jag köpte till klockan förra sommaren.
Varför gjorde jag inte detta tidigare? Grymt fet sommarlook och silikonbandet är otroligt bekvämt.
Fin och ball klocka men armbandet är ju lite
Det gråa var riktigt najs.
Hur fint som helst. Finns inget bättre band till U50 enligt mig. Slår till och med länken.
Varianter på tidigare modeller. Helt ok skulle jag säga. Men priserna är svettiga. Har för mig att 156 låg på 30 när den släpptesTjohooo.
Nyheter på Sinns hemsida!! Vad tycker vi?