Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
California är schysst men jag fattar inte att de tog bort sekundvisaren. På en sportklocka! Det är ju det bästa med 556 an, att se visaren snurra under det perfekta AR behandlade glaset.
Möjligen har en sekundvisare sin plats, men jag tycker det är skitskönt utan. Hamnar mer fokus på den härliga tavlan.California är schysst men jag fattar inte att de tog bort sekundvisaren. På en sportklocka! Det är ju det bästa med 556 an, att se visaren snurra under det perfekta AR behandlade glaset.
Det är nog det jag hade saknat tyvärr om jag hade klippt den, en liten subdial för sekunder hade varit trevligt också!California är schysst men jag fattar inte att de tog bort sekundvisaren. På en sportklocka! Det är ju det bästa med 556 an, att se visaren snurra under det perfekta AR behandlade glaset.
Subsekund och f-länk hade gjort den där modellen oemotståndlig i mina ögon.Det är nog det jag hade saknat tyvärr om jag hade klippt den, en liten subdial för sekunder hade varit trevligt också!
Alla Sinn jag haft har gått riktigt bra+/- 0 sek på första 3 dygnen, går som en Sinn iaf
Otrolig tuff kombo stiligt + no-nonsens .Burit U50 ofta på sistone
Instämmer i kören att det finns mer att önska kring ljusa urtavlor.Beredd att hålla med! Inte ens bara vit, men modellerna med ljusare tavlor allmänt är ju väldigt coola. Tänker spontant på 910 SRS eller en härligt toolig full lume dial som 656 L.
Ja, minns att jag tänkte precis samma sak.Instämmer i kören att det finns mer att önska kring ljusa urtavlor.
Denna fick till det mesta riktigt bra men gillade inte texten.
Sinn x Asphaltgold - 144 St Sa C.A.D.
Ein Sneaker-Retailer aus Darmstadt und ein traditionsreicher Hersteller mechanischer Uhren: Passt das? Auf jeden Fall – wie das Modell 144 St Sa C.A.D. beweist.www.asphaltgold.com
Tänk om en klocka bara kunde vara precis som jag vill . Fick vända mig till annat märke för att stilla suget.
Cool! Hur gammal är modellen?8826 i solen
Det är något med den klockan som i mina ögon gör den så förbaskat tuff. Kan inte sätta fingret på det men tror det är vridringens utformning i greppen och kanske de oproportionerligt stora siffrorna på tavlan. Kanske även typsnittet.Höstfärger på vidda.
Som @Laddsladd skrev, så jäkla tuff. När jag ser bilderna ångrar jag att jag sålde min. Men sen kom jag på orsaken och det var att min handledsknöl inte kom överens med bandhorn/boett riktigt. Men ser otroligt bra ut på din handled, får glädjas åt det istället .Höstfärger på vidda.