• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

:sinn: 103 St
20240925_203742.jpg
 
Jo jag har sett den där. Men den saknar länk och ska den köpas i efterhand är det inte ett kanonpris. Då köper jag hellre något här, helst med länk.

Som @Danne.l skriver lär du nog behöva 50 inlägg för att se köpesannonser. Men det är du snart uppe i. Och bra inställning att du vill ha relevanta inlägg till skillnad från många andra som bombar forumet med skitinlägg 👍🏻
Du vet att Sinn tar samma betalt för länken oavsett om den kommer med i "original" eller om du köper den i efterskott? Så har det iaf alltid varit tidigare och antagligen för 105an också. En länk ligger väl runt 4-5k max. Detta är ju en väldigt trevlig policy som gör att man kan köpa klockan på läder först och senare komplettera med länk vilket annars alltid är en mycket dålig idé....

Nu blir det ju förstås ändå skillnad hit och dit när man köper beg men ändå....
 
Du vet att Sinn tar samma betalt för länken oavsett om den kommer med i "original" eller om du köper den i efterskott? Så har det iaf alltid varit tidigare och antagligen för 105an också. En länk ligger väl runt 4-5k max. Detta är ju en väldigt trevlig policy som gör att man kan köpa klockan på läder först och senare komplettera med länk vilket annars alltid är en mycket dålig idé....

Nu blir det ju förstås ändå skillnad hit och dit när man köper beg men ändå....
Jo jag har förstått det. Kollade pris på länk för att få ett hum om vad totalen landar i. Och som du säger var det rimligt pris för länken i efterhand jämfört med många andra märken.

Det jag menar är att priset på klockan ändå inte är så pass bra att jag tycker det är värt att ge 13k för den och sen köpa till en länk för x antal tusen. Då är det gränsfall att jag köper en ny hellre. Hade länk varit med i den för 13k hade jag nog klippt den
 
Tillbaka
Topp