• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Blev med Sinn nr 3 idag!🙂 En muta till mig själv när jag totalt kraschade i värmen under maran senast och behövde lite motivation för att inte bryta (Utmärkt tillfälle att motivera ett klockköp, och är väl en av få saker jag lyckades komma ihåg från det loppet haha)
Hur som helst fick jag till ett besök hos Eriksson idag och kom hem med en vit 104a jag vart sugen på ett tag. Grundplanen var att köra med nya claspen men upplevde den tyvärr lite för bulkig för min handled/modellen även om det kändes mycket gedigen.
Grymt nöjd hur som helst!

F425924A-46AC-4672-9FB8-60017B9368D2.jpeg
Grattis! Sinn har för få vittavlade modeller i mina ögon. Synd att 556 IW aldrig kommer återuppstå..(eller man ska kanske aldrig säga aldrig)
 
Blev med Sinn nr 3 idag!🙂 En muta till mig själv när jag totalt kraschade i värmen under maran senast och behövde lite motivation för att inte bryta (Utmärkt tillfälle att motivera ett klockköp, och är väl en av få saker jag lyckades komma ihåg från det loppet haha)
Hur som helst fick jag till ett besök hos Eriksson idag och kom hem med en vit 104a jag vart sugen på ett tag. Grundplanen var att köra med nya claspen men upplevde den tyvärr lite för bulkig för min handled/modellen även om det kändes mycket gedigen.
Grymt nöjd hur som helst!

F425924A-46AC-4672-9FB8-60017B9368D2.jpeg
Bra kämpat och gratulerar till en riktig fin klocka
Bra kämpat och gratulerar till en riktig fin klocka
 
Grattis! Sinn har för få vittavlade modeller i mina ögon. Synd att 556 IW aldrig kommer återuppstå..(eller man ska kanske aldrig säga aldrig)
Beredd att hålla med! Inte ens bara vit, men modellerna med ljusare tavlor allmänt är ju väldigt coola. Tänker spontant på 910 SRS eller en härligt toolig full lume dial som 656 L.
 
Efter mycket dribblande fram och tillbaka så är jag ändå nöjd med standard-låset har jag kommit på. Gör jobbet och sitter bekvämare. 🤓
Det var bra att höra! Hade jag bara sett att du sålde låset hade jag köpt det ögonaböj, men jag var för sent ute tyvärr.
Men då känns det ändå bra att höra vad du tyckte! 👍
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp