Han kanske har målat den självHittade faktiskt klockan på Kleinanzeigen nu, har frågat ägaren och väntar på svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kanske har målat den självHittade faktiskt klockan på Kleinanzeigen nu, har frågat ägaren och väntar på svar!
Han visste inte Finns här om någon vill försöka sig på ett köp eller forska vidare:Han kanske har målat den själv
Dra ett mejl till Sinn?Han visste inte Finns här om någon vill försöka sig på ett köp eller forska vidare:
SINN Limited Edition Ref. 6565303 zum Superpreis
Sinn Einsatz-Zeitmesser Made in Germany - Frankfurt Limitierte Auflage von 116 Exemplare Saphirglas...,SINN Limited Edition Ref. 6565303 zum Superpreis in Bayern - Laaberwww.kleinanzeigen.de
Håll ut!Något lättare att identifiera. Andra dagen på 5 månader lång föräldraledighet idag
Snacka om generisk logo! Ser ut som en blandning mellan tio olika logos man har i bakhuvudet. Utöver de som redan nämnts påminner den om Beats by Dre och Chromecast Audio. Väldigt irriterande att inte veta vad det är!Han visste inte Finns här om någon vill försöka sig på ett köp eller forska vidare:
SINN Limited Edition Ref. 6565303 zum Superpreis
Sinn Einsatz-Zeitmesser Made in Germany - Frankfurt Limitierte Auflage von 116 Exemplare Saphirglas...,SINN Limited Edition Ref. 6565303 zum Superpreis in Bayern - Laaberwww.kleinanzeigen.de
Först tänkte jag Bölkow eftersom där är en helikopter men den tråden svalnade rätt så fort.Snubblade över den här varianten av 656. Någon som har den blekaste om vilken logga som syn på tavlan?
Riktigt stilig. Är din klocka också utan skruvad krona?UX blev kvar på armen sedan båtupptagningen. Den är najs, ganska så najs. F.ö passerat sitt 9: onde år på originalbatteriet om jag räknat rätt.
Min är med skruvad krona. Men den är en specialare. Då Sinn inte fick till min UX som jag köpte 2008, vid den första batteriservicen 2015 så byggde de helt enkelt en ny med någon uppdaterad boett men med chronometer cerifietat superkvartsverk och gamla urtavlan.Riktigt stilig. Är din klocka också utan skruvad krona?
What!? Även 0,2 spd är alldeles för mycket. Menar du kanske att den gick 0,02 spd förut?Amen vad ända in i granskogen, vad är det för urmakare som jobbar med service på klockorna man skickar ner? På ett dygn går min HAQ UX -2.0 spd. Har de noll kvalitetskontroll i huset? Innan service gick klockan konsekvent 0.2 spd. Jag får kontakta dem imorgon och se vad de säger?
Nej tyvärr, den gick 0,2 spd och när jag påpekade detta i och med att klockan var inom garantin även om den var gammal så sa de att de inte åtgärdar detta utan avvaktar service istället. Hade klockan saktat sig då hade de kunnat åtaga sig ärendet.What!? Även 0,2 spd är alldeles för mycket. Menar du kanske att den gick 0,02 spd förut?
Nu kräver vi uppdaterade spd-siffror. 0,002 spd är önskvärt .Lugn i stormen! Ta det piano allihopa! Jag checkade tiden på mobilen och mobilen går för fort. Jag ska kölhala den här förbannade androiden som ger mig sådan skrämselhicka.
Det kommer ta ett par veckor för så exakt är jag inte i tummen tyvärrNu kräver vi uppdaterade spd-siffror. 0,002 spd är önskvärt .
Min förra UX som nu tyvärr är i klockhimlen haltade strax under 1 spy mätt på minst ett halvår vilket är sjukligt bra och säkert mer tur än skicklighet. Nuvarande UX har jag inte kollat exakt men kanske 7spy = 0,02 spd.Det kommer ta ett par veckor för så exakt är jag inte i tummen tyvärr
RIP UX no 1Min förra UX som nu tyvärr är i klockhimlen haltade strax under 1 spy mätt på minst ett halvår vilket är sjukligt bra och säkert mer tur än skicklighet. Nuvarande UX har jag inte kollat exakt men kanske 7spy = 0,02 spd.
Tack . Självklart är de alldeles tillräckliga i överkant. Men skönt att inte nödvändigtvis behöva ställa klockan på 10 år .RIP UX no 1
Båda klockorna är helt innanför mina modesta krav ska sägas!
Den bästa man kan tänka sig alltså!!!Min är med skruvad krona. Men den är en specialare. Då Sinn inte fick till min UX som jag köpte 2008, vid den första batteriservicen 2015 så byggde de helt enkelt en ny med någon uppdaterad boett men med chronometer cerifietat superkvartsverk och gamla urtavlan.
Nä, nu blir jag upprörd på riktigt.Lugn i stormen! Ta det piano allihopa! Jag checkade tiden på mobilen och mobilen går för fort. Jag ska kölhala den här förbannade androiden som ger mig sådan skrämselhicka.
I ett svagt ögonblick tvivlade jag och det var besvärande. Jag droppar hellre min nya android än min UX kan jag lovaNä, nu blir jag upprörd på riktigt.
Hur kan du ens tro att UX:en sviker!?
Du får droppa mobilen från marschhöjd från ditt arbetsfordon.
Precis! Och Sinn fick många pluspoäng hos mig för hur man löste situationen.Den bästa man kan tänka sig alltså!!!