• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Något lättare att identifiera. Andra dagen på 5 månader lång föräldraledighet idag 🥸
1000034226.jpg
Håll ut!

Han visste inte :( Finns här om någon vill försöka sig på ett köp eller forska vidare:

Snacka om generisk logo! Ser ut som en blandning mellan tio olika logos man har i bakhuvudet. Utöver de som redan nämnts påminner den om Beats by Dre och Chromecast Audio. Väldigt irriterande att inte veta vad det är!

Amen vad ända in i granskogen, vad är det för urmakare som jobbar med service på klockorna man skickar ner? På ett dygn går min HAQ UX -2.0 spd. Har de noll kvalitetskontroll i huset? Innan service gick klockan konsekvent 0.2 spd. Jag får kontakta dem imorgon och se vad de säger?
What!? Även 0,2 spd är alldeles för mycket. Menar du kanske att den gick 0,02 spd förut?

What!? Även 0,2 spd är alldeles för mycket. Menar du kanske att den gick 0,02 spd förut?
Nej tyvärr, den gick 0,2 spd och när jag påpekade detta i och med att klockan var inom garantin även om den var gammal så sa de att de inte åtgärdar detta utan avvaktar service istället. Hade klockan saktat sig då hade de kunnat åtaga sig ärendet.

Det som bekymrar mig denna gång är ju den totala bristen på kvalitetskontroll. Jag förstår inte hur de kan skicka iväg klockan med så uppenbara brister? Verkligen tråkigt är det.

Tillbaka
Topp