Helt otroligt, fantastiskt klocka för pengen! Tråkigt att marknaden är såpass död just nuVi kör på med 203:an, inte ett enda napp på sälj….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otroligt, fantastiskt klocka för pengen! Tråkigt att marknaden är såpass död just nuVi kör på med 203:an, inte ett enda napp på sälj….
Ja det är fan stendött….Helt otroligt, fantastiskt klocka för pengen! Tråkigt att marknaden är såpass död just nu
Trögt är det, dessutom har 203an aldrig varit lättsåld, inte ens på Uhrforum. Mycket klocka för peng absolut, men den verkar vara rätt smal i intressekretsen.Ja det är fan stendött….
Ja, ska prova om den går att byta mot nåt kulTrögt är det, dessutom har 203an aldrig varit lättsåld, inte ens på Uhrforum. Mycket klocka för peng absolut, men den verkar vara rätt smal i intressekretsen.
Den där är riktigt bra!!En Sinn ut, en Sinn in, tänk hur det kan bli
Fantastiskt! EZMEn Sinn ut, en Sinn in, tänk hur det kan bli
Infinner sig inte rätta känslan? Jag tycker de ser riktigt bra ut och skulle gärna testatEZM 13 idag igen, ska testa den över helgen så får vi se hur det blir sen…
Nja, det är liksom inte hundra…Infinner sig inte rätta känslan? Jag tycker de ser riktigt bra ut och skulle gärna testat
Det där var en riktigt nice komboEZM 13 idag igen, ska testa den över helgen så får vi se hur det blir sen…
Ja, riktigt bra på stil strap faktisktDet där var en riktigt nice kombo
Lite nyfiken vad du inte gillar med den? Bara en känsla eller något specifikt?Nja, det är liksom inte hundra…
Vill du jag ska pm:a dig om det blir sälj?
Vet inte riktigt, ska försöka sammanfatta efter helgen. Men den sitter inte riktigt bra på min handled…., men det är ju min anatomi som är knas antar jagLite nyfiken vad du inte gillar med den? Bara en känsla eller något specifikt?
Det får du absolut göra så kan vi ta det därifrånNja, det är liksom inte hundra…
Vill du jag ska pm:a dig om det blir sälj?
Gäller det alla band? Testade något som gjorde att den satt heltokigt medan den satt bra med andraVet inte riktigt, ska försöka sammanfatta efter helgen. Men den sitter inte riktigt bra på min handled…., men det är ju min anatomi som är knas antar jag
Ja jag ett helt gäng jag ska prova, men alla blir inte snygga till…. Vi får se…Gäller det alla band? Testade något som gjorde att den satt heltokigt medan den satt bra med andra
Förstår! Hur bra en klocka sitter är ju mer komplicerad än diameter och l2l Ser fram emot att läsa dina reflektioner efter helgenVet inte riktigt, ska försöka sammanfatta efter helgen. Men den sitter inte riktigt bra på min handled…., men det är ju min anatomi som är knas antar jag