• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Blev med ny klocka idag och vet inte om jag känner hiss eller diss.
Något är det som tilltalar mig men samtidigt är det något som inte gör det.
Svårt

IMG_8747.jpeg

Blev med ny klocka idag och vet inte om jag känner hiss eller diss.
Något är det som tilltalar mig men samtidigt är det något som inte gör det.
Svårt

IMG_8747.jpeg
En riktigt cool modell. Men det verkar vara en klocka som inte stannar särskilt länge hos sina ägare, så kanske är din velighet befogad? Nåja, hoppas den växer på dig och att den hittar ett permanent hem.

IMG_8373.jpeg

Kommit tillbaka något från min dipp i klockintresset. Klockorna i lådan roteras på armen och känner mig allmänt nöjd. Bjuder på dagens 856 S UTC - fortfarande på bund. En annan kul grej att en kollega noterat klockorna, han har också en trave, dock i en aningen ”lägre” prisklass. Men ändå kul. Ska se om jag kan lura på honom en Sinn….

Det är ju hög tid för min UX att åka på SPA i frankfurt, om jag inte missminner mig så kanske det finns ett sinn-travelcase över i tråden som någon kanske vill släppa vidare? Så den får åka ståndsmässigt!

Senast ändrad:
Det är ju hög tid för min UX att åka på SPA i frankfurt, om jag inte missminner mig så kanske det finns ett sinn-travelcase över i tråden som någon kanske vill släppa vidare? Så den får åka ståndsmässigt!
Skicka den i bubbelplast istället så kan du hoppas på att den får åka ståndsmässigt tillbaka. 🙄

Om jag inte minns fel, så var det så det gick till när jag skickade ner min UX. Som grädde på moset använde(r?) sig Sinn av en "exklusiv" ytterkartong som är fodrad med skumplast. Minst sagt gedigen i förhållande till de ihoptejpade secondhand-kartonger vi alltsomoftast skickar klockor mellan varandra i.
Kan styrka det påståendet. Kartongen rymmer precis en Sinn ytterlåda. Har en dubbelvariant också för två Sinnlådor som jag fick när jag skickade in två Sinn i var sin enkellåda. Inte bästa bytet när jag tänker efter.

Tillbaka
Topp