Det låter ju alldeles utmärktHej!
Jag får i veckan hem både en 556 Anniversary och en 556 Cali
Tror det är länk till båda och F länk till i alla fall en av dem.
Jag har aldrig kört med F länk, trivs jag inte med den så kan jag höra av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter ju alldeles utmärktHej!
Jag får i veckan hem både en 556 Anniversary och en 556 Cali
Tror det är länk till båda och F länk till i alla fall en av dem.
Jag har aldrig kört med F länk, trivs jag inte med den så kan jag höra av mig
Jag gillar den. Men 556 är för liten för migBlev med ny klocka idag och vet inte om jag känner hiss eller diss.
Något är det som tilltalar mig men samtidigt är det något som inte gör det.
Svårt
En riktigt cool modell. Men det verkar vara en klocka som inte stannar särskilt länge hos sina ägare, så kanske är din velighet befogad? Nåja, hoppas den växer på dig och att den hittar ett permanent hem.Blev med ny klocka idag och vet inte om jag känner hiss eller diss.
Svårt
Ja den upplevs rätt liten faktiskt. Det var det första jag tänkte på.Jag gillar den. Men 556 är för liten för mig
Håller med. Den är cool för den är så annorlunda, med siffrorna.En riktigt cool modell. Men det verkar vara en klocka som inte stannar särskilt länge hos sina ägare, så kanske är din velighet befogad? Nåja, hoppas den växer på dig och att den hittar ett permanent hem.
Kan bara hålla med. Sinn borde verkligen ha fler ur med E-lume!Håller med. Den är cool för den är så annorlunda, med siffrorna.
Färgen gillar jag riktigt mycket.
Du kan bli av med den mot en liten slant om du inte klickar med denBlev med ny klocka idag och vet inte om jag känner hiss eller diss.
Svårt
Ni ser ju, hann inte ens skruva in kronan innan jag ville ut med bildenOch idag blev jag med den här
Föll mig mycket bättre i smaken än Cali.
Snyggt, misstänker att du behåller F-länken med andra ordOch idag blev jag med den här
Föll mig mycket bättre i smaken än Cali.
Ja för nu gör jag nog det.Snyggt, misstänker att du behåller F-länken med andra ord
Funderade på att fiska ett mocka-band från @Feskarn, nu när det är 25%, vad tror ni om det? (Jaja @Laddsladd, allt är bättre än perlon )
Fredagsfin med 240stgz!
Exakt. Precis allt är bättreFunderade på att fiska ett mocka-band från @Feskarn, nu när det är 25%, vad tror ni om det? (Jaja @Laddsladd, allt är bättre än perlon )
Då kör vi på det, så får vi se hur supersnabb @Feskarn är med leveransen!Exakt. Precis allt är bättre
Mocka är snyggt.
Skicka den i bubbelplast istället så kan du hoppas på att den får åka ståndsmässigt tillbaka.Det är ju hög tid för min UX att åka på SPA i frankfurt, om jag inte missminner mig så kanske det finns ett sinn-travelcase över i tråden som någon kanske vill släppa vidare? Så den får åka ståndsmässigt!
Också en ide!Skicka den i bubbelplast istället så kan du hoppas på att den får åka ståndsmässigt tillbaka.
Om jag inte minns fel, så var det så det gick till när jag skickade ner min UX. Som grädde på moset använde(r?) sig Sinn av en "exklusiv" ytterkartong som är fodrad med skumplast. Minst sagt gedigen i förhållande till de ihoptejpade secondhand-kartonger vi alltsomoftast skickar klockor mellan varandra i.Också en ide!
Kan styrka det påståendet. Kartongen rymmer precis en Sinn ytterlåda. Har en dubbelvariant också för två Sinnlådor som jag fick när jag skickade in två Sinn i var sin enkellåda. Inte bästa bytet när jag tänker efter.Om jag inte minns fel, så var det så det gick till när jag skickade ner min UX. Som grädde på moset använde(r?) sig Sinn av en "exklusiv" ytterkartong som är fodrad med skumplast. Minst sagt gedigen i förhållande till de ihoptejpade secondhand-kartonger vi alltsomoftast skickar klockor mellan varandra i.
Bra att du drog tillbaka annonsen - den där bär du bra.Dagens! Inser att 103an är min mest burna klocka 2024. Trevlig vecka på er!
Jo, man tackar! Den är ju för bra har jag insett efter att ha funderat några vändor.. En dyrare dykare som jag ville bli OWG med, det lockade. Men tror inte det är lösningen...Bra att du drog tillbaka annonsen - den där bär du bra.
( vad var det som lockade?)
Haha jo den där tanken är du ju inte ensam om...haft den i huvudet flera år.Jo, man tackar! Den är ju för bra har jag insett efter att ha funderat några vändor.. En dyrare dykare som jag ville bli OWG med, det lockade. Men tror inte det är lösningen...