Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vertikal övertoning blir nästa stora fluga spår jag. Tissot släppte en PRX med liknande urtavla för några veckor sedan.Sinn U1 Sonderedition Juwelier Roller Chemnitz Kulturhauptstadt2025 Automatik U-Bootstahl 44mm blaues Zifferblatt schwarzes Metallband limitiert kaufen.
Sinn U1 Sonderedition Juwelier Roller Chemnitz Kulturhauptstadt2025 Automatik U-Bootstahl 44mm mit blauem Zifferblatt und schwarzem Metallband limitiert bei Juwelier Roller kaufen. ✔ kompetente Beratung ✔ Juwelier seit 1886 ✔ eigenwww.juwelier-roller.de
Gammal modell, ny färg på tavlan. Den känns igenSinn U1 Sonderedition Juwelier Roller Chemnitz Kulturhauptstadt2025 Automatik U-Bootstahl 44mm blaues Zifferblatt schwarzes Metallband limitiert kaufen.
Sinn U1 Sonderedition Juwelier Roller Chemnitz Kulturhauptstadt2025 Automatik U-Bootstahl 44mm mit blauem Zifferblatt und schwarzem Metallband limitiert bei Juwelier Roller kaufen. ✔ kompetente Beratung ✔ Juwelier seit 1886 ✔ eigenwww.juwelier-roller.de
8828? Väldigt fin!Det här är en klocka som jag verkligen velat ha i en helguldsboett!
Det här är en 8826 guld/titan men jag har en 8828 med men den är i Frankfurt på spa för tillfället.8828? Väldigt fin!
Vad är det för storlek på en sån, blev sugen!Det här är en 8826 guld/titan men jag har en 8828 med men den är i Frankfurt på spa för tillfället.
Den är 36mm. Det ligger en ute på chrono 24 med full lume tavla som är rätt cool. Dock väldigt dyr men det är ju å andra sidan det mesta på chrono…Vad är det för storlek på en sån, blev sugen!
Perfekt storlek. Ska hålla utkik!Den är 36mm. Det ligger en ute på chrono 24 med full lume tavla som är rätt cool. Dock väldigt dyr men det är ju å andra sidan det mesta på chrono…
Edit: bärs ljusår bättre än min BB36a pga vikt och tjocklek.