Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se upp för scammers på Klein dock, fick vada i skumma/uppenbart falska förslag när jag försökte köpa förstärkare där tidigare i år.Glöm inte att lurka på Klein eller Uhrforum;
Sinn 556 A Herrenuhr
Sinn 556 A Herrenuhr. Material: Edelstahl mit Edelstahlarmband. Glas und Sichtboden aus Saphirglas....,Sinn 556 A Herrenuhr in Mannheim - Mannheimwww.kleinanzeigen.de
Okej just nu är ju kronan inte så värdefull...
Mmm som alltid bra att inte vara naiv.Se upp för scammers på Klein dock, fick vada i skumma/uppenbart falska förslag när jag försökte köpa förstärkare där tidigare i år.
Finns ju gamla manuella 103 or med plexi. Hade en sån. Dock lite jobbigt med skruvad krona och manuellt ur.En tunnare hand wound version av den ”vanliga” 103 st hade ju varit drömmen!
Eller för min del även hellre än tunnare manuell version av 903 II Hw kronografer är så charmiga och löser iaf en liten del av att dem betalbara brukar vara så tjocka…
Yes! Samt manuella 903or med månfas Dock har jag aldrig känd mig bekväm nog att hoppa in i vintage (än).Finns ju gamla manuella 103 or med plexi. Hade en sån. Dock lite jobbigt med skruvad krona och manuellt ur.
Schysst läder!Flyger skrivbord
En av deras absolut bästa flygare också!Ännu en skrivbordsflygare
Från Morellato, vet tyvärr inte modellenSchysst läder!
Nu så! Äntligen ägare av en 556A Än så länge är betyget 10/10
Snyggt, grattis! Hur känns nya spännet?Jag känner exakt samma!
Fick hem den här idag och jag har ÄNTLINGEN hittat hem!
Från EZM 3 till 556 Altherr till 556 Anniversary.
Och så var det den här, den enklaste och minst kostsamma av de alla jag hela tiden letat efter.
Med nya spännet dessutom
För tidigt att säga, men första intrycket är att det var smidigt.Snyggt, grattis! Hur känns nya spännet?