Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut!Tusen tack, det kan vara intressant. Låt mig dubbelkolla med ändlänkar och allt så kan vi väl höras i pm?
Vad vill du veta? Tråden har oanad kompetens i fråganTycker Sinn gör sjukt fina ur. Dock svårt att förstå mig på alla modeller?!
Trist. Tveksam på goodwill men värt att fråga.Jaha. Imorse skulle jag väcka liv i 556’an och när jag skruvade ur kronan följde den med. Jag satte försiktigt tillbaka den och jag tror allt funkar. Garantin gick ut för 3 månader sedan…
Tror ni på goodwill från Sinn? Eller är det bara att punga för ut en liten hälsokontroll?
Någon med input på det nyare spännet med mikrojustering? Ser lite väl stort ut på alla håll tyckte jag.
Såg att 104an (som det gäller) går att få med både nya och gamla hos @ERIKSON URHANDEL
Någon med input på det nyare spännet med mikrojustering? Ser lite väl stort ut på alla håll tyckte jag.
Såg att 104an (som det gäller) går att få med både nya och gamla hos @ERIKSON URHANDEL
Kan du besöka oss?Jaha. Imorse skulle jag väcka liv i 556’an och när jag skruvade ur kronan följde den med. Jag satte försiktigt tillbaka den och jag tror allt funkar. Garantin gick ut för 3 månader sedan…
Tror ni på goodwill från Sinn? Eller är det bara att punga för ut en liten hälsokontroll?
Aldrig. Men ibland sälja massor och köpa nya klockor i plural
Fredag var det! 856 S UTC är nog ändå bäst i lådan.
Får ni andra ibland känslan av att vilja sälja av allt i lådan och bara behålla en klocka?
Yes, det har hänt, men inser snabbt att det är en mycket dålig idé...
Får ni andra ibland känslan av att vilja sälja av allt i lådan och bara behålla en klocka?
Äntligen kom hon hem igen!Det svänger fort i hockey och tydligen i mitt klockberoende med.
Nu tycker jag helt plötsligt att jag villhöver en 556 Altherr igen.
Jag fick hem den, bar den i några minuter och kände att nä det var inget för mig.
La ut den till försäljning och under tiden som jag tog fotona till annonsen kände jag ändå att jo men jag kanske tyckte om den ändå.
Inbillning, och accepterade bud och sålde den.
Och nu är man där igen.
Sjukligt beteende?