• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Alldeles nyservad 😍

1000013585.jpg

Det svänger fort i hockey och tydligen i mitt klockberoende med.
Nu tycker jag helt plötsligt att jag villhöver en 556 Altherr igen.

Jag fick hem den, bar den i några minuter och kände att nä det var inget för mig.
La ut den till försäljning och under tiden som jag tog fotona till annonsen kände jag ändå att jo men jag kanske tyckte om den ändå.
Inbillning, och accepterade bud och sålde den.

Och nu är man där igen.
Sjukligt beteende?

Jaha. Imorse skulle jag väcka liv i 556’an och när jag skruvade ur kronan följde den med. Jag satte försiktigt tillbaka den och jag tror allt funkar. Garantin gick ut för 3 månader sedan…

Tror ni på goodwill från Sinn? Eller är det bara att punga för ut en liten hälsokontroll?

Bilagor

• IMG_2794.jpeg
    IMG_2794.jpeg
    648.3 KB · Visningar: 4
Jaha. Imorse skulle jag väcka liv i 556’an och när jag skruvade ur kronan följde den med. Jag satte försiktigt tillbaka den och jag tror allt funkar. Garantin gick ut för 3 månader sedan…

Tror ni på goodwill från Sinn? Eller är det bara att punga för ut en liten hälsokontroll?
Trist. Tveksam på goodwill men värt att fråga.

Någon med input på det nyare spännet med mikrojustering? Ser lite väl stort ut på alla håll tyckte jag.

Såg att 104an (som det gäller) går att få med både nya och gamla hos @ERIKSON URHANDEL

Har bara testat det kort och spontana känslan var att det kändes väldigt gediget. Men samtidigt upplevde jag det tyvärr som lite för bulkigt för egen del, men självfallet beroende av preferenser och handled, prova med bägge om du har möjlighet 🙂

Bästa Sinnister,
Till er vilka har vägarna förbi oss väntar en present i form av Sinns almanacka 2025. Den är stor, som vanligt med fina bilder från kollektionen.
Om du inte hinner in nu innan nyår, lägg ett PM så lägger jag undan en till dig, så kommer du när det passar.
Varmt välkomna!

Senast ändrad:
Det svänger fort i hockey och tydligen i mitt klockberoende med.
Nu tycker jag helt plötsligt att jag villhöver en 556 Altherr igen.

Jag fick hem den, bar den i några minuter och kände att nä det var inget för mig.
La ut den till försäljning och under tiden som jag tog fotona till annonsen kände jag ändå att jo men jag kanske tyckte om den ändå.
Inbillning, och accepterade bud och sålde den.

Och nu är man där igen.
Sjukligt beteende?
Äntligen kom hon hem igen!
Nu får det vara nog

Bilagor

• IMG_9398.jpeg
    IMG_9398.jpeg
    407.2 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp