Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte hon har sådan koll. Om inte Steffo lagt in sitt veto. Tror att det är nyare OP36.Om det är den kvinnliga programledaren ni menar så bär hon en 14270/114270
Snyggt! Är det ett Rolex Rubber b?Testade om rubberB funkar på Sinn, does it blend?
Kräks!Till salu för ca 2´$ på TimeZone. Har faktiskt aldrig sett den där varianten förut. Limiterad till 50ex och somrig minst sagt, men tror att den skulle bli snäppet bättre med en svart bezelring
Nyköp? Grattis!
Men hur mycket har den använts då?Tror inte hon har sådan koll. Om inte Steffo lagt in sitt veto. Tror att det är nyare OP36.
Snyggt! Är det ett Rolex Rubber b?
Kräks!
Nyköp? Grattis!
Själv så ägnar jag mig åt länkvård. Trots att det var över ett år sedan jag rengjorde länken så märktes det ingenting i baljan.
Men från frugans Explorer blev det lite mer.
Om du menar fruns Explorer så används den till allt fråga att gräva i jord till att smasha i varenda dörrpost.Men hur mycket har den använts då?
Som det ska va alltså.Om du menar fruns Explorer så används den till allt fråga att gräva i jord till att smasha i varenda dörrpost.
En så kallad beater
Mycket Panna är det och U1:an får lite för lite tid på handleden. Men det kommer en tid för den också.Som det ska va alltså.
...fast jag avsåg U1:an. Om jag inte minns fel är det en viss Panna som får mycket handledstid. Kanske därför den inte blir smutsig.
Ellerbså är det rock'n roll stålet i Sinnen som inte slits.
Tänkte precis fråga om denMycket Panna är det och U1:an får lite för lite tid på handleden. Men det kommer en tid för den också.
Just nu är det en gammal Bratte från -99 som stjäl det mesta av uppmärksamheten.
Tack snälla! Rullelänk är riktigt coolt men jag tror inte jag kommer sukta efter flera brattar. Oftast överdimensionerade och rätt fula imho. Men det finns ju undantagTänkte precis fråga om den
Akta dig så du inte blir Bratteberoende, finishen är så grym på dom. Svincoolt med rolleaux(?) länk förresten! Grattis!
Tror rättstavningen bytte ut "fina"Tack snälla! Rullelänk är riktigt coolt men jag tror inte jag kommer sukta efter flera brattar. Oftast överdimensionerade och rätt fula imho. Men det finns ju undantag
Haha! Nä ”fula” var rätt ord!Tror rättstavningen bytte ut "fina"
Cool!
Fanns lite fler färger att välja på, alla i femtio ex.
Har för mig att de har haft limiterat samarbete tillsammans förr också, kommer inte ihåg vad dock.
Håller med. Passar bäst såGillar färgstarka dykare men jag tycker inte det funkar på Sinn. Sinn är inga splash-and-fun klockor, Sinn kommer upp ur ytan med sjögräs runt tanken och svart ansiktsfärg. De ska vara borstade, svarta, kantiga, hårda.
Snyggt! Är det ett Rolex Rubber b?
Mycket Panna är det och U1:an får lite för lite tid på handleden. Men det kommer en tid för den också.
Just nu är det en gammal Bratte från -99 som stjäl det mesta av uppmärksamheten.
Ser bra ut!Det stämmer, Rolex RubberB M106 med tang buckle för sub/exp2.
Kört det hela dagen idag, ganska nöjd med utförandet!
Köpte den Breitling Wings som låg ute på köp och sälj.Vilken modell på Bratten? Ser lovande ut från sidan...
Sitter inte helt perfa men, ska ta lite mer bilder i eftermiddagSer bra ut!
Sluter det tätt mot boetten eller glipar det?
Ser bra ut!
Sluter det tätt mot boetten eller glipar det?
Köpte den Breitling Wings som låg ute på köp och sälj.
Bifogar bilderna så jag inte besudlar tråden mer än jag behöver
Den passar bra in i min klocklåda då jag både ville testa något blingigt och lite mindre. 38 mm.
Skicket är jättebra och närvaron på handleden är topp!
När kommer Sinn med något sådant? (Är iofs osäker om jag verkligen vill se något sådant)
Jag har tjatat förr. Det gnager i mig. Än så länge finns det LE# klockor kvar sedan releasen, säger kanske en del men jag blir tokig måste testa för att veta!
Men tvekar.... är rädd att jag tröttnar. Vad göra???
Är det så illa skulle jag säga go for it! Du kan ju alltid komplettera med en originaltavla och visare om det känns illa i efterhand. I annat fall går det så klart att sälja den vidare. Skulle kunna tro att den inte springer iväg av sig själv på forumet, men att den går desto snabbare på Ebay i Tyskland.Jag har tjatat förr. Det gnager i mig. Än så länge finns det LE# klockor kvar sedan releasen, säger kanske en del men jag blir tokig måste testa för att veta!
Jag har tjatat förr. Det gnager i mig. Än så länge finns det LE# klockor kvar sedan releasen, säger kanske en del men jag blir tokig måste testa för att veta!
Tyvärr vet jag inte hur det ser ut idag men jag tror att @ERIKSON URHANDEL har haft en hemma ett tag. Ja ske åka dit och klämma, men hör av dig först så att den fortfarande finns kvar.
Är det så illa skulle jag säga go for it! Du kan ju alltid komplettera med en originaltavla och visare om det känns illa i efterhand. I annat fall går det så klart att sälja den vidare. Skulle kunna tro att den inte springer iväg av sig själv på forumet, men att den går desto snabbare på Ebay i Tyskland.
Men hur gärna du vill veta, det vet du såklart bäst själv.
Inte min "kopp med te" men eftersom du funderar på den är du sannolikt inte ensam om att göra så. Mao har du ju ett unik tillfälle att införa en ny vandringspokal på KS OM du inte fastnar för den fullständigt själv.
Längtar tills den rackaren kommer till migVänner, ni vet väl att det pågår en Sinn-passaround? Kasta ett öga här för info om hur 104 st sa i uppfattas:
https://klocksnack.se/threads/passaround-sinn-104-st-sa-i.90113/
Vänner, ni vet väl att det pågår en Sinn-passaround? Kasta ett öga här för info om hur 104 st sa i uppfattas:
https://klocksnack.se/threads/passaround-sinn-104-st-sa-i.90113/
Längtar tills den rackaren kommer till mig
Hmm har samma ”Jag har tjatat förr. Det gnager i mig. Än så länge finns det LE# klockor kvar sedan releasen, säger kanske en del men jag blir tokig måste testa för att veta!
Hmm jag har samma ”problem” med detta missfoster.Jag har tjatat förr. Det gnager i mig. Än så länge finns det LE# klockor kvar sedan releasen, säger kanske en del men jag blir tokig måste testa för att veta!