Jag har bara en Sinn i ägo nu som inte används. Vettetusan vad Sinn har att erbjuda mig nu när jag testat 556 och 104. Allt större än 104 går bort nämligen
Känns 356 och 856 helt ointressanta? Tänker att de annars kvalar in vad gäller storleken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bara en Sinn i ägo nu som inte används. Vettetusan vad Sinn har att erbjuda mig nu när jag testat 556 och 104. Allt större än 104 går bort nämligen
Blivit lite biten av mindre klockor så 856 blir för stor för mina handleder. 556 var lagom men skulle gärna tänka mig en ännu mindre på typ 36mm.Känns 356 och 856 helt ointressanta? Tänker att de annars kvalar in vad gäller storleken
Ok! Tänkte mest att 856 kunde vara värt att kika på då den är mindre än både 104 och 103 och är inte tjock hellerBlivit lite biten av mindre klockor så 856 blir för stor för mina handleder. 556 var lagom men skulle gärna tänka mig en ännu mindre på typ 36mm.
356 skulle eventuellt kunna vara något kanske även 103 st men misstänker den blir stor.
Det är sant. Men vet av erfarenhet att klocka utan vridning på 40mm känns för stort på mig en "damstorlek" på en UX vore gött!Ok! Tänkte mest att 856 kunde vara värt att kika på då den är mindre än både 104 och 103 och är inte tjock heller
Vad har du tänkt för pris.U2an ska bort, någon som är sugen?
Ska göra en annons alldeles strax, men utplockad av mig i september 2017 hos Erikson. Länk + gummi.
Snygg tavla, sämre sekundvisare men är det verkligen rätt väg att försöka bygga varumärke med ständigt nya begränsade upplagor?Den här versionen har jag inte sett förut.
EZM 3J. Limiterad till 150
Nej det är det inte.Snygg tavla, sämre sekundvisare men är det verkligen rätt väg att försöka bygga varumärke med ständigt nya begränsade upplagor?
Lite så jag menade. Eller mycket faktiskt. Det ger säkert merförsäljning till en eller annan entusiast men Sinn har både trevliga klockor och bra priser och borde kunna bli så mycket mer än ett nischmärke.Nej det är det inte.
Nej det är det inte.
Trist att ni inte trivs tillsammans.U2an ska bort, någon som är sugen?
Ska göra en annons alldeles strax, men utplockad av mig i september 2017 hos Erikson. Länk + gummi.
Eller hur! Inte dum alls.Trist att ni inte trivs tillsammans.
Brutalt snygg på det röda gummit!
Verkligen! Jätte fin.Eller hur! Inte dum alls.
Fler än jag som köper natoband utan att egentligen använda dem speciellt ofta?Instämmer. Till Sinns försvar får väl anföras att 150 ex ändå är en riktigt begränsad upplaga. Många här inne har fler Nato-band än så
Japp. Och länkar, läder och gummin. Till varje ny klocka påbörjas en febril jakt på en komplett uppsättning med olika stroppar för alla tillfällen.Fler än jag som köper natoband utan att egentligen använda dem speciellt ofta?
Beror ju helt på företaget så klart.Snygg tavla, sämre sekundvisare men är det verkligen rätt väg att försöka bygga varumärke med ständigt nya begränsade upplagor?
Lite sen på bollen, men enligt mig är det där en brutalsnygg Sinn!805 FTW
Mycket trevlig reklamvideo med diverse Sinn-klockor!
Blir alltid lika fascinerad av filmer när det meckas urverk
Ah, tack för info.Tidiga Sinn är märkta ”Swiss”, först senare de kunde brandas som tyska.