• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Känns 356 och 856 helt ointressanta? Tänker att de annars kvalar in vad gäller storleken :)
Blivit lite biten av mindre klockor så 856 blir för stor för mina handleder. 556 var lagom men skulle gärna tänka mig en ännu mindre på typ 36mm.

356 skulle eventuellt kunna vara något :) kanske även 103 st men misstänker den blir stor.
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Blivit lite biten av mindre klockor så 856 blir för stor för mina handleder. 556 var lagom men skulle gärna tänka mig en ännu mindre på typ 36mm.

356 skulle eventuellt kunna vara något :) kanske även 103 st men misstänker den blir stor.
Ok! Tänkte mest att 856 kunde vara värt att kika på då den är mindre än både 104 och 103 och är inte tjock heller :)
 

atco

Omega
2-Faktor
641FCDDD-2338-4EA4-B163-3CCC6FD7D000.jpeg
 

atco

Omega
2-Faktor
Bestämt mig för min 556i inte blir mer än en tillfällig bekantskap. Så om nån här är intresserad innan den hamnar på köp & sälj så är det bara att höra av sig...
 
Topp