104 sväljer de flesta kombinationer. Väldigt tacksam på både nato och canvas
Provar ny kombination och förbereder inför sista arbetsdagen innan tjänsteledighet. Tycker detta lirar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
104 sväljer de flesta kombinationer. Väldigt tacksam på både nato och canvas
Provar ny kombination och förbereder inför sista arbetsdagen innan tjänsteledighet. Tycker detta lirar.
Så jävla bra MOP är, om du ska sälja så får du hojtaBåde jag och 556an trivs i solen
Ruskigt fin, gillar verkligen hur den går från den grå utan direkt solljus till att fullkomligt explodera!Fy fysiken vad fin den är! Mäktig!
Haha då får du vänta ett tag, har ju bara haft den i nio dagarSå jävla bra MOP är, om du ska sälja så får du hojta
Möjligheterna för riktig djupdykning finns verkligen...
Var den provtryckt?Jag hade haft exakt 4998,2 meters vattentryck till godo under sommarens badande!
Men better safe Than sorry..
Var den provtryckt?
Fegis, jag var klart djärvare med min Doxa. Bara 270,0 meter tillgodo. Jag kanske måste låta min Sinn bada snart, den har inte varit närmare sin gräns än typ 490 meter.Jag hade haft exakt 4998,2 meters vattentryck till godo under sommarens badande!
Fegis, jag var klart djärvare med min Doxa. Bara 270,0 meter tillgodo. Jag kanske måste låta min Sinn bada snart, den har inte varit närmare sin gräns än typ 490 meter.
Här har du en referensbildpå ca17-17,5 cm. Funkade helt okej vill jag minnas!Funkar UX på smala handleder? Typ 16.5-17.5?
Lite småsugen att ha en till jobbet! vad man sett och läst ska den klara stryk som bara den
Men oroar mig för storleken..
Där verkar vara ganska korta bandhorn? Samt relativt tunn klocka va?Här har du en referensbildpå ca17-17,5 cm. Funkade helt okej vill jag minnas!
Det kommer fungera!Funkar UX på smala handleder? Typ 16.5-17.5?
Lite småsugen att ha en till jobbet! vad man sett och läst ska den klara stryk som bara den
Men oroar mig för storleken..
Här har du en till bild i profil ocksåDär verkar vara ganska korta bandhorn? Samt relativt tunn klocka va?
Så det bör ju göra att den bärs lite mindre
Tack!Här har du en till bild i profil också
Kommer tyvärr inte ihåg höjden på den.
Där verkar vara ganska korta bandhorn? Samt relativt tunn klocka va?
Så det bör ju göra att den bärs lite mindre
Stämningsfull bild till en hård klocka. Gifter sig fint ändåSinn smälter in i alla miljöer men för mig är det beaters.
Har ingen erfarenhet av servicetider men kan hålla med om att nästan 3månader kan tyckas långtFick precis ut min 556i som varit inne på garantiservice (problem med manuellt uppvrid). Gott så och den verkar gå som den ska men tiden (19/5-10/8) tycker jag inte är helt skälig för vad som enligt deras specifikation är ett vanligt och lätt avhjälpt problem. Hur är er erfarenhet av Sinns service etc?
Har ingen erfarenhet men det låter länge trots semestertider.Fick precis ut min 556i som varit inne på garantiservice (problem med manuellt uppvrid). Gott så och den verkar gå som den ska men tiden (19/5-10/8) tycker jag inte är helt skälig för vad som enligt deras specifikation är ett vanligt och lätt avhjälpt problem. Hur är er erfarenhet av Sinns service etc?
Ingen anigven tid utöver att Goodguy @ERIKSON URHANDEL varnade för att de hade kort om urmakare och det skulle ta längre tid än de tyckte var skäligt.Har ingen erfarenhet men det låter länge trots semestertider.
Fick du någon tid angivet när du lämnade in den?
Gött att få infon iaf, så man vet vad man har att vänta.Ingen anigven tid utöver att Goodguy @ERIKSON URHANDEL varnade för att de hade kort om urmakare och det skulle ta längre tid än de tyckte var skäligt.
Väldigt skönt! Och som sagt, var förvarnad. Dock har man ju bespetsat sig på något nytt så den dyker nog upp på KS snart .Gött att få infon iaf, så man vet vad man har att vänta.
Skönt att den är tillbaka och funkar bra nu
Jag har haft rätt mycket kontakt med deras kundservice av olika anledningar. De har fått rätt mycket skäll just för att det tar sån tid för dem. Så kan hända att sommaren gör sitt till, men långa tider har de hur som helst för sina serviceärenden. Dock är de mycket bra att ha att göra med är min erfarenhet.Fick precis ut min 556i som varit inne på garantiservice (problem med manuellt uppvrid). Gott så och den verkar gå som den ska men tiden (19/5-10/8) tycker jag inte är helt skälig för vad som enligt deras specifikation är ett vanligt och lätt avhjälpt problem. Hur är er erfarenhet av Sinns service etc?
Sånt som händer oss här på KlocksnackVäldigt skönt! Och som sagt, var förvarnad. Dock har man ju bespetsat sig på något nytt så den dyker nog upp på KS snart .