Bra idéBeställ och byt till ett Sinn-spänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra idéBeställ och byt till ett Sinn-spänne
Fast UX: en avnjuts ju bäst på länk eller möjligen gummi.Beställ och byt till ett Sinn-spänne
Grattis?
Grattis?
Ok ska bli intressant att läsaInte ännu Det är för bedömning av ett Navitimer/903-proffs som JensBP är men jag orkade inte skapa konto på Imgur
Andra får självklart också komma med åsikter.
Ok ska bli intressant att läsa
Kan inte heller bedöma skicket men oj, vad mysig den där är!
Kan inte heller bedöma skicket men oj, vad mysig den där är!
Jag kan se att den är jäkligt fin!Inte ännu Det är för bedömning av ett Navitimer/903-proffs som JensBP är men jag orkade inte skapa konto på Imgur
Andra får självklart också komma med åsikter.
Att den är polerad och fixad är ju ingen tvekan, men satan vad trevlig den är. Absolut inget nedslitet ex. Fin och bra form. Inte många 7806-case som är så fina idag.
Att den är polerad och fixad är ju ingen tvekan, men satan vad trevlig den är. Absolut inget nedslitet ex. Fin och bra form. Inte många 7806-case som är så fina idag.
Ser typ rätt ut. Ska de ha B eller S-märkning de där?Tack! Jag har inget problem med polerade ex så länge de har kvar sin ursprungsform. Vad tror du om kronan? Jag gissar att den kan ha blivit utbytt, (hände enligt säljaren inte nu när det var på service), men är den rätt i övrigt med storleken?
Ser typ rätt ut. Ska de ha B eller S-märkning de där?
256an som är så fin? Hur mycket har du tänkt dig för den?Blir troligtvis annonser på både 256 och 144 imorgon
Mmm… riktigt smutt256an som är så fin? Hur mycket har du tänkt dig för den?
256an som är så fin? Hur mycket har du tänkt dig för den?
Hej på er. Jag snubblade över denna Sinn 356 Sa pilot II när jag surfade på nätet. Är det någon äger eller har ägt denna version med kopparfärgad tavla och som kan säga något om den? Såg väldigt fin ut på bilderna och fick mig att vilja sälja min 103 a sa b till förmån för denna.
Jag ska förbi Erikson senare idag alternativt imorgon. Kan se om den finns inne och i sådana fall ta några handledsbilder.
Vad snällt. Tackar.
Så där! Nu är min Sinn UX order skickad Kommer in i värmen nästa vecka
Någon som vet vad för lug to lug mått den har?
Låter ju bra. Tack51mm. Och välkommen i förskott