Spelar nog ingen roll vilken dag men jag tänker att det är bra med en tidig tid. Åker ca 15 mil enkel.Tack för heads up!
Gärna! Vilken dag tänker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spelar nog ingen roll vilken dag men jag tänker att det är bra med en tidig tid. Åker ca 15 mil enkel.Tack för heads up!
Gärna! Vilken dag tänker ni?
En titt i kalendern avslöjar att årets löpartävling på jobbet går av stapeln den 16/5 så jag får sikta på den 15/5.Spelar nog ingen roll vilken dag men jag tänker att det är bra med en tidig tid. Åker ca 15 mil enkel.
Är i Stockholm på jobb dessa dagar så ja kommer delta! Måste kolla vilka tider jag har att förhålla mig till..Nu är det dags igen! Nu har man slopat namnet Mini Basel
Vilka kommer? @ironcastle blir med på middag denna gång?
Nä jag tror inte det. Märket är för mig helt ointressant så jag ska iofs inte svära på det.Jag är imponerad att ni har så bra framförhållning att ni kan planera in en dag redan nu
EDIT: @Moorflax Har Omega haft sina smycken med tidigare år också?
Synd att man har så sabla långt till huvudstan annars givet.Nu är det dags igen! Nu har man slopat namnet Mini Basel
De borde vara ambulerandeSynd att man har så sabla långt till huvudstan annars givet.
Ja! När kommer filialen i Göteborg?De borde vara ambulerande
De borde vara ambulerande
Jag kommer gå med ett litet gäng den 15:e. Dock senare visningen eftersom jag är på utbildning till 17.Nu är det dags igen! Nu har man slopat namnet Mini Basel
Lutar åt den 15:e och sen tid även för mig!Jag kommer gå med ett litet gäng den 15:e. Dock senare visningen eftersom jag är på utbildning till 17.
Vad fotar du med? Behöver rejält snabb slutartid för att få till en sådan effekt på ett bra sätt.Hade tänkt försöka mig på att ta kort på vattendroppe som studsar mot glaset. Gick sådär...ser mer ut som om glaset håller på att krossas i tusen bitar
Vad fotar du med? Behöver rejält snabb slutartid för att få till en sådan effekt på ett bra sätt.
Vad fotar du med? Behöver rejält snabb slutartid för att få till en sådan effekt på ett bra sätt.
Ja P20 ska ju även den ha riktigt vass kamera så det är nog onödigt att byta. Ska man kliva upp ett snäpp för att få vassare bilder så tror jag en systemkamera är vägen att gå. Även om mobilerna idag är riktigt bra så går det såklart inte riktigt att jämföra med en systemkamera.Hade gärna skaffat nya P30Pro framförallt för macroinställningarna, men det känns ruskigt onödigt samtidigt när det inte är något fel på den gamla mobilen.
Vilken lycka att vi har det här forumet att tryggt hänge oss i våra tokigheter Tänk om folk därute visste hur vi håller på.Hade tänkt försöka mig på att ta kort på vattendroppe som studsar mot glaset. Gick sådär...ser mer ut som om glaset håller på att krossas i tusen bitar
Tänker du på Oris förra sommaren?Hm, hade inte Sinn något sådant road trip-event i USA nyligen? Hittar inget när jag söker, men jag är rätt säker på att jag läst om något liknande.
Tänker du på Oris förra sommaren?
Jag hänger gärna med ut på en bit mat om vi siktar på den 15:e. 16:e funkar inte för mig.Vore det inte trevligt att äta lite tillsammans efter mini Basel? Jag åker ca 15 mil enkel och skulle därför uppskatta en tidig tid så man hinner med en enklare middag. Supertrevligt förra året och nästan bättre än själva mässan!
@Anatta har varit anonym på sistone. Vi saknar dig!
Vore det inte trevligt att äta lite tillsammans efter mini Basel? Jag åker ca 15 mil enkel och skulle därför uppskatta en tidig tid så man hinner med en enklare middag. Supertrevligt förra året och nästan bättre än själva mässan!
@Anatta har varit anonym på sistone. Vi saknar dig!
Försökte bli medlem på UhrForum. Tyckte jag svarade sansat och moget på de tre intagningsfrågorna, men min ansökan om medlemskap avslogs.Jag har inte hört om några problem i alla fall, men jag är inte så frekvent inne och deltar i diskussionerna på WUS och Uhrforum. Men efter en snabb sökning på WUS så var det inga problem-trådar i alla fall.
Hittade en till annons där den såldes efter ca en månad.
https://forums.watchuseek.com/f30/f...-edt-300-pieces-worldwide-41-5mm-3848162.html
Stor upptumme på den!Min favorit i samlingen. Kan inte hitta ngt fel alls.