Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens tulpanbild. Tjatigt. Förlåt. Men jag tycker de är förbaskat trevliga
Här är då hela gänget men i närbild. Sorterade efter längst till kortast tid i samlingen. Sinn U1, 140, 103B, 101B, 903, 103St C och 143.
Nå, var det en gympapåse?
Nå, var det en gympapåse?
Här är då hela gänget men i närbild. Sorterade efter längst till kortast tid i samlingen. Sinn U1, 140, 103B, 101B, 903, 103St C och 143.
Mycket fin samling och bra att ha dem samlade..ge nu tusan i att gömma dem
Måste säga att jag är imponerad av lumen på min nya Sinn
Ser bra ut!Måste säga att jag är imponerad av lumen på min nya Sinn
Beror på modell skulle jag säga. 556i är rätt kass då den har superluminova C1. 104a (iaf A modellen) ovan har C3 vilket generellt sett är mindre vit i dagsljus men betydlig bättre glöd i mörker. Sedan beror det ju på hur tjockt det appliceras oxå vilket säkert varierar mellan modellerna ...Ser bra ut!
Det är kul, för just lume tycker jag annars är ett område där Sinn kunnat bättra sig. Nu har man tydligencgjort det.
Riktigt fin samling det där!Här är då hela gänget men i närbild. Sorterade efter längst till kortast tid i samlingen. Sinn U1, 140, 103B, 101B, 903, 103St C och 143.
Ser bra ut!
Det är kul, för just lume tycker jag annars är ett område där Sinn kunnat bättra sig. Nu har man tydligencgjort det.
Beror på modell skulle jag säga. 556i är rätt kass då den har superluminova C1. 104a (iaf A modellen) ovan har C3 vilket generellt sett är mindre vit i dagsljus men betydlig bättre glöd i mörker. Sedan beror det ju på hur tjockt det appliceras oxå vilket säkert varierar mellan modellerna ...
Kul att du verkar nöjd Har du funderat mer på länk och i sådana fall vilken av varianterna som du föredrar?
Ja det är ju liiite konstigt faktiskt...Men sedan hur mycket jag än gillar Sinn så är väl inte konsekvent o minutiöst detaljarbete det som är grejen med Sinn...Känns som att dykarna ligger i botten på skalan också, min 103:a är ljusår bättre än U1:an vilket jag tycker är mycket märkligt.
Dagens tulpanbild. Tjatigt. Förlåt. Men jag tycker de är förbaskat trevliga
Fina bilder!Det är tyvärr slut på tulpanerna på Ulriksdal @ironcastle Nu är det annalkande påsk och narciss-säsong
Sorry för blomster-OT i tråden
Wow vad är det för gigantisk ratt?Opa!
Operationsbordet är dukat!
Tur att 103:an är frisk och kry
Bilden ljuger en hel del. Så gigantisk är den inte. Men det är en Bergeon 5700, världens bästa boettöppnare som man inte kan misslyckas med. Hoppas jagWow vad är det för gigantisk ratt?
Ååååh, det där borde ju passa till min 103a också. Hmm, nu blev jag jäkligt sugen.
Ja det där var snyggt! Hur är det med ändlänkarna finns det en specifik till Sinn eller råkade den passa tro?Ååååh, det där borde ju passa till min 103a också. Hmm, nu blev jag jäkligt sugen.