• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

För få blommor i tråden.
Dagens Sinn-med-blomma-bild.
Hyacint så här års...?
20190409_210833.jpg

Jag gillar att hyacinten på senare tid har blivit mer av en åretrunt-blomma. Det är ju väldigt fint med gula hyacinter till påsk till exempel :)
 
Om någon här i tråden är sugen på en H-länk till 104an så kan Ni få första tjing. Jag köpte en i nära nyskick av Remofflan men får den inte att passa i längd. Hamnar i precis för lång eller något för tight. Annars är den i samma fina skick minus några skrivbordsrepor till. Så tänker att ett par hundra mindre än jag gav ger ett pris på 1800 plus frakt. PM om intresse annars lägger jag den på sälj så småningom.
 
Så bra! Vet du om han fick länken att sitta ok? Tycker nästan att den är snäppet bättre på det medföljande bandet där färgerna mellan band och tavla gifter sig alldeles perfekt som Ernst skulle ha sagt :)
Japp han hade turen att länken passar fint i längd. Det bruna skinnbandet är snyggast som du säger men han köpte också ett svart som verkar funka fint!
 
Tack! :) Den trängs undan av andra klockor och så upplever jag den som aningen stor, även om den sitter bra tack vare att den är så kort lug-to-lug.

Ja, det är ju ingen blyg viol precis även om klockans syfte nog gör det svårt med ett så mycket mindre mått. Tycker att den verkar sitta riktigt bra på din handled, men det är ju den egna känslan som räknas :)
 
Tillbaka
Topp