För få blommor i tråden.
Dagens Sinn-med-blomma-bild.
Hyacint så här års...?
Jag gillar att hyacinten på senare tid har blivit mer av en åretrunt-blomma. Det är ju väldigt fint med gula hyacinter till påsk till exempel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För få blommor i tråden.
Dagens Sinn-med-blomma-bild.
Hyacint så här års...?
Varsågod, här kommer lite aftonporr!
Jag porrar tillbaka med kompisens 910a!
Japp han hade turen att länken passar fint i längd. Det bruna skinnbandet är snyggast som du säger men han köpte också ett svart som verkar funka fint!Så bra! Vet du om han fick länken att sitta ok? Tycker nästan att den är snäppet bättre på det medföljande bandet där färgerna mellan band och tavla gifter sig alldeles perfekt som Ernst skulle ha sagt
Denna får mycket handledstid efter den kom tillbaka från service. Har verkligen saknat den.
Den kommer få följa med till klättringen iaf, men när jag klättrar är ett av dom få tillfällen då jag inte bär klockaFår den följa med och klättra?
Men varför ska du sälja??Min favorit i samlingen. Kan inte hitta ngt fel alls.
För att köpa annat / har köpt annat.Men varför ska du sälja??
https://klocksnack.se/threads/sinn-vintage-810.110541/
Vill du byta mot en EZM3?Full set
Vill du byta mot en EZM3?
Hmm om vi leker med tanken att du har sex klockor (Det har du ju minst väl?) och kör jämn rotation så kan du ha U1 an ca 60 dagar per år. Vilket i sig ger möjlighet att ha varje band nästan en hel vecka per år!Full set
Vansinne! (d.v.s. jag är avis på den där kollektionen)Full set
Min första bild på KS. Trevlig klocka som tyvärr inte får så mycket handledstid
Tack! Den trängs undan av andra klockor och så upplever jag den som aningen stor, även om den sitter bra tack vare att den är så kort lug-to-lug.Går inte att klaga på den förstabilden Trängs den undan av andra klockor eller kommer ni helt enkelt inte helt överens?
Full poäng med blomma i bakgrunden.... Trendigt!
Min första bild på KS. Trevlig klocka som tyvärr inte får så mycket handledstid
Tack! Den trängs undan av andra klockor och så upplever jag den som aningen stor, även om den sitter bra tack vare att den är så kort lug-to-lug.
Väldigt snyggt med lite vintagestuk till 104an. Kontrar med dagens....Blev med nytt band från Hodinkee som jag tycker passar ypperligt