Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju en klocka? Varför ska du ha en till?Hålla tråden, idag får 556i åka med på äventyr, vad bär ni idag? Ge mig inspiration till nästa inköp.
Hålla tråden, idag får 556i åka med på äventyr, vad bär ni idag? Ge mig inspiration till nästa inköp.
Tiden ser jag på mobilen dessutomDu har ju en klocka? Varför ska du ha en till?
Förstår ingenting
Grym, sålde precis min EZM 3. Är inne på en U1, eller en... eller en... ja man vill ha det mesta.Sitter - som så ofta - med min EZM 13. Rekommenderas!
Tror det kan bli i största laget, men det är en smaksak givetvis. Sedan spelar utformningen på din handled stor roll, så bäst är att åka och testa den. Fin klocka förövrigtSvaret finns säkert i tråden men lite för många sidor.. Hur passar en U1 på 16-16,5cm handled? Någon som kan fota?
Blev så sugen när den var uppe på tal att den åkte på när jag kom hemSuperfin vintage 103 som hade varit snäppet vassare med den stora sekundvisaren så som på @Dennta ´s
Kan däremot inte låta bli att tycka det är riktigt fånigt att som handlare inte kunna lägga ut pris. Det är ingen superunik vintage-Rolex för miljoner vi pratar om.
https://www.chrono24.se/sinn/103-b-helmut-sinn-era--id11179365.htm
Sitter - som så ofta - med min EZM 13. Rekommenderas!
Ok, T2 kanske är bättreTror det kan bli i största laget, men det är en smaksak givetvis. Sedan spelar utformningen på din handled stor roll, så bäst är att åka och testa den. Fin klocka förövrigt
Hålla tråden, idag får 556i åka med på äventyr, vad bär ni idag? Ge mig inspiration till nästa inköp.
Riktigt fin men...... 17mm hög, inte så kul.
Har ena ögat på den där, väldigt trevlig. Finns den att klämma på snart hos Erikson tror du?
Riktigt fin men...... 17mm hög
Kör du Nato på den?Sitter - som så ofta - med min EZM 13. Rekommenderas!
Har ena ögat på den där, väldigt trevlig. Finns den att klämma på snart hos Erikson tror du?
Nu blir jag smått sugen på en sväng till mini BaselDen bör vara med på Mini Basel så eventuellt att den redan finns i butik. Kanske bakom disk
Den här är ju rätt trevlig, kanske hade day-date versionen varit att föredra framför GMT-funktionen.Hålla tråden, idag får 556i åka med på äventyr, vad bär ni idag? Ge mig inspiration till nästa inköp.
Det kan säkert fungera, avfärdar den absolut inte pga av höjden. Återstår att se hur den känns på handleden.Ja, det är nackdelen. Ett par millimeter är dock glas och med en diameter på 43mm så kanske det är överkomligt i alla fall om man har en större handled som du och @-RI-
Gaaahh, den där är sååå snygg!
Grym, sålde precis min EZM 3. Är inne på en U1, eller en... eller en... ja man vill ha det mesta.
Kör du Nato på den?
Jag går runt och funderar på om den skulle kännas hög med vanlig länk men så bär du den med nato?!
Har du stora handleder eller är min oro obefogad?
Funkig racinglänk!
Snygg! Härlig urtavla.Sinn 143 i solen.
Snygg! Härlig urtavla.
Fundering: tas det tid? Om centrumsekundvisaren är kronografens sekunder, och den nedre subdial:en är timmar, var är minutrarna? Är det röda korset? Tänkte om den var GMT eftersom tidszoner är markerade på bezeln.
Fråga 2 Varför är det röda och blå fält i början av timmen?