556 är så rätt! Grattis!Tack! 18,5cm
Självklart, här har du från lite olika vinklar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
556 är så rätt! Grattis!Tack! 18,5cm
Självklart, här har du från lite olika vinklar.
Tack! Den är himla trevlig, speciellt storleken och hur lättavläst tavlan är.556 är så rätt! Grattis!
Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte...Hej boys och girls.
Ska möblera om lite i lådan, så om ni är sugna så skicka pm. (U1 S)
Jo, seså. Du behöver den.Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte...
Skulle ju kunna sälja Santåssen iofsJo, seså. Du behöver den.
HehehJag ska inte, jag ska inte, jag ska inte...
Svårflörtad...Skulle ju kunna sälja Santåssen iofs
Men nä, det är nog ingen som vill ha den.
Vi kanske kan byta?Skulle ju kunna sälja Santåssen iofs
Men nä, det är nog ingen som vill ha den.
Grattis till nya ägaren.Hej boys och girls.
Ska möblera om lite i lådan, så om ni är sugna så skicka pm. (U1 S)
Tack! Du får ta tag i saken, precis som du säger är det en bra allround-klocka med en helt perfekt storlekDet är en skandal att jag aldrig har ägt en 556! Grattis till en ruskigt bra allround-klocka/strapmonster
Tack! Du får ta tag i saken, precis som du säger är det en bra allround-klocka med en helt perfekt storlek
Det hade nog passat riktigt bra! Just nu är jag nöjd med länken, kör läder på Speedyn så det är skönt att ha en av varje så att säga. Men visst, det skadar inte att skaffa lite andra kläder till 556Den skulle passa riktigt bra på samma typ och färg av canvas som du hade till din senaste GS.
Hoppas kunna ta riktiga actionbilder om jag hinner/kommer ihåg Drog på gummi iaf och är redo för en smutsig tur i skog och smutsiga lokaler.Grattis till nya ägaren.
Kommer säkert lite action bilder framöver.
Hoppas kunna ta riktiga actionbilder om jag hinner/kommer ihåg Drog på gummi iaf och är redo för en smutsig tur i skog och smutsiga lokaler.
Tackar!Snyggt fångat Ruskigt bra på det gröna gummin!
Tackar!
Jaa det blev en riktigt bra kombo! Skönt att va tillbaka i tyskträsket. Kanske blir fler färger på gummi så småningom.
Ja rött eller vitt känns somrigt!Det röda gummit lär bli en vass kombo
Någon som behöver en modern Sinn-box? Ytterlåda + innerlåda samt "klockkudde". Inget verktyg, eller andra tillbehör.
Överlämnas gratis efter överenskommelse i Stockholm eller skickas mot frakt.
Skicka gärna PM vid intresse annars åker lådan på soptippen .
Länk, alltid länkHar beställt 6099B. Limiterad till 200 ex. Någon med erfarenhet. Det följer med både länk och läder. Vad är snyggast?
Nu kommer ha-begäret igen! Men jag VET ju att den inte känns rätt för mig irl. Argh!Är mer än nöjd med 556i
Haha klassiker. Klart du ska ha en!Nu kommer ha-begäret igen! Men jag VET ju att den inte känns rätt för mig irl. Argh!
Efter allt flippande så kan 556 vara den enda klocka jag saknat. Så användbar och i sin enkelhet snygg.Är mer än nöjd med 556i
Kan tänka mig det, jag är expert på impulsköp och har flippat en hel del. Den som kommit och gått flest gånger är Speedyn. 556 känns som ett säkert kort just av den anledningen du beskriver, användbar och stilren.Efter allt flippande så kan 556 vara den enda klocka jag saknat. Så användbar och i sin enkelhet snygg.