Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade tyvärr bara en bild i mobilen på ezm3 med svart läder. Ignorera det andra skräpet på bildenNågon som vill bjussa på lite EZM3 bilder på annat än länken? Gärna nato och gummi
Ja, det är den limiterade. Officiellt ska det vara slutsålda med pratade med Jörg från Sinn på Erikson eventet i torsdag och han fixade fram en.
Det är även inte omöjligt att de kan få fram någon till så är det någon som är intresserad är det en bra idé att höra av sig till Erikson Ur.
Någon som vill bjussa på lite EZM3 bilder på annat än länken? Gärna nato och gummi
Snyggt!! Tack för att du delar med dig. Känns som den ultimata dykar/beatern i sin prisklass.Översta bilden är min gamla på nato från Strapped som passade som handen i handsken. Nedre bilden är snodd från nätet med Ezm3 och Ezm3F på Sinn´s originalgummin. Original till Ezm3 är rakt gummi med vanligt spänne. Vill man ha ett gummi som sluter av till boetten och med dykarclasp kan man välja det till 856 som passar Ezm3.
Då är vi två. Eriksson hade dock bara röda inne förra veckan.Lapar lite sol och bättrar på klockbrännan!
Sitter och funderar på ett vitt gummi.
Ja, jag var lite otydlig. De sa att den var slut hos Erikson och hos de själva men gick att få fram genom att återta från andra AD:s som inte sålt slut. Är trots allt (och tack och lov) inte Rolex och deras larviga brist på sportklockor i stål vi pratar om.Roligt val och stort grattis Så här skriver Sinn på hemsidan.
Jag missar självklart inte chansen att reprisera min för så många så förargliga kombo.Någon som vill bjussa på lite EZM3 bilder på annat än länken? Gärna nato och gummi
Verkligen en modell som gör sig bra på rosa nato!Jag missar självklart inte chansen att reprisera min för så många så förargliga kombo.
600 SEK ska erikson ha om jag inte missminner mig. Torde stämma rätt bra kontra euro. Bra pris för ett jätteskönt gummi.Då är vi två. Eriksson hade dock bara röda inne förra veckan.
Jörg från Sinn sa att de kostar ca 50€. Låter billigt, tycker jag. Har du någon prisuppgift?
Den är naturligtvis bäst på länk.Efterfrågades bilder utan länk men tyvärr, njuter fortfarande av den på länk!
Sannerligen. Jag har köpt på Ebay för samma pengar, ny-begagnat s a s, men det är ju bra mycket bättre från Eriksson då.600 SEK ska erikson ha om jag inte missminner mig. Torde stämma rätt bra kontra euro. Bra pris för ett jätteskönt gummi.
Ska dit i nästa vecka. Kanske ska försöka ringa innan och kolla om de kan beställa hem några. Jag är dock rätt sugen på ett orange isofrane till U1:an också.Sannerligen. Jag har köpt på Ebay för samma pengar, ny-begagnat s a s, men det är ju bra mycket bättre från Eriksson då.
Riktigt sugen på vitt också.
Det kan nog vara en bra idé, de hade som sagt bara röda sist, och kanske ett svart.Ska dit i nästa vecka. Kanske ska försöka ringa innan och kolla om de kan beställa hem några. Jag är dock rätt sugen på ett orange isofrane till U1:an också.
Funkar EZM3F?Någon som vill bjussa på lite EZM3 bilder på annat än länken? Gärna nato och gummi
Jag hade valt 556i alla gånger. Har själv endast 16cm och 556i satt kanon på mig.Känns som att det börjar närma sig ett inköp av en Sinn! Tänkt behålla klockan länge eftersom den kommer att vara en present. Tycker att 556i verkar vara mest mångsidig, kanske kan dressas upp eller ned med ett Nato respektive läderband. Kruxet är ju att den inte innehåller någon smaskig tech som Sinn är kända för.
Därför har jag också kikat lite på 856, men den saknar i sin tur möjligheten att dressas upp. En matt tavla kanske blir tråkig i längden. En 856 med blank tavla och index istället för siffror hade ju varit prima.
Hur bärs 856 jämfört med 556? Mina handleder är i det klenaste laget (ca 16,5cm).
Vad säger de inbitna Sinn-fantasterna?
Tycker jag inte. Sålänge man ser lite länk på båda sidor om handleder ty ker jag de ser schyst ut hur stor handled har du?Postar två posts i rad, för hade en fråga också. Är UX för stor på mig? Lite sugen på att köpa en.
Hej, samtliga färger på gummibanden har vi hemma, förutom vita, sorry. Men kan få med i kommande leverans om du vill. Har du viklåset?Testar här också, @ERIKSON URHANDEL
Har ni vita gummin till U1 på ingång? Hur lång tid tar det att beställa hem ett via er?
Eller från oss;-) har några till på ingång!Roligt val och stort grattis Så här skriver Sinn på hemsidan.
Eller från oss;-) har några till på ingång!
Jag hade valt 556i alla gånger. Har själv endast 16cm och 556i satt kanon på mig.