Är riktigt nöjd med det nya bandet. Bra mörkgrön nyans som är något mörkare än vad den upplevs på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min EZM3 är uttagen 2007 och fortfarande inte öppnad. Däremot täthetskontrollerade jag den nyss innan jag skulle dyka med den men det var förstås inga konstigheter och den höll naturligtvis tätt på de tio meters djup jag utsatte den för.Klockan är sedan 2009. Men service då, hur ser det ut där.
-Behövs inte. Vi justerar gången på den. Det räcker.
- När är det dags då?
- När den börjar gå dåligt.
Alltså. Är detta kvalitet eller?
Min EZM3 är uttagen 2007 och fortfarande inte öppnad. Däremot täthetskontrollerade jag den nyss innan jag skulle dyka med den men det var förstås inga konstigheter och den höll naturligtvis tätt på de tio meters djup jag utsatte den för.
Den börjar dock gå aningen sämre och tappar nu omkring 10 sekunder per dygn. Den har aldrig varit lika exakt som min SubC och det går att leva med men det blir kanske en service till hösten. I sommar är det bra att ha något snyggt och oömt till hojturer, dyk och annat skoj.
Fraktas alla inköp i Sinn-boxar? Då lär det ju behöva fyllas med nåt också. Berätta vad!Det kan kanske vara en fjärde på ingång
Kan meddela att Clark har köpförbud tills jag hinner ifatt och kan köpa en tredje Sinn.Fraktas alla inköp i Sinn-boxar? Då lär det ju behöva fyllas med nåt också. Berätta vad!
Kan meddela att Clark har köpförbud tills jag hinner ifatt och kan köpa en tredje Sinn.
Kan meddela att Clark har köpförbud tills jag hinner ifatt och kan köpa en tredje Sinn.
Någon som vet om den nya vita 104an finns att skåda hos @ERIKSON URHANDEL ?
Tack Mini-Basel? Är det något för oss vanliga dödliga utan presskort?Tyvärr inte mer än att den finns på plats den 11:e maj när det är mini-Basel.
Ezm12 kommer också finnas att titta och klämma på, men det kommer inte att beställas någon så att det finns i butiken. Vill man köpa kan man fortfarande göra det via Erikson men det kommer inte att gå in och köpa direkt i butik.
Tack Mini-Basel? Är det något för oss vanliga dödliga utan presskort?
@Clark Kent vet ifall flytten är klar till nya stället?
Pass på!
Sinn kommer på bred front! Vi har sett knivar, kontokortshållare... och nu: läderstövlar!!!
Skynda fynda!
Köpt den nu?Råkade posta i fel Sinn-tråd därav dubbeln...
Köpt den nu?
Härligt! Blir lite avis.Inte riiiiktigt än...Men med största sannolikhet nästa vecka
Fin den där.Råkade posta i fel Sinn-tråd därav dubbeln...
Gört ba!Inte riiiiktigt än...Men med största sannolikhet nästa vecka
Gört ba!
Nope, upplever inget glapp alls faktiskt!När jag provade den tyckte jag att länken glappade en smula närmast ändlänkarna. Är det något du upplever?
Var på Erikson och provade och då bytte de bandstift till mina något tjockare på Ezm3 och vips så blev det väldigt mycket mer stabilt.
Nope, upplever inget glapp alls faktiskt!
Aha jag förstod nog inte hur du menade inser jag nu. I sidled glappar det lite ja, inget jag stört mig eller tänkt på förrän du sa det iaf! Men går det få bort med andra bandstift så är det ju lätt löst.Då kanske du har tjockare bandstift original på din, skönt oavsett att din länk är bra Det var i sidled som det glappade en del.
Det var något micromärke på den enda 556 som de hade inne, men förhoppningsvis kommer det en på måndag. Håller tummarna
Det går dessutom att dela gummi mellan 556 och Ezm3 så det är ju en stor bonus också.
Så fin den där! Sugen på en sån eller U1, men måste spara mer flis först!Råkade posta i fel Sinn-tråd därav dubbeln...
Jättefin!Dagens...
Har varit dagens ur ett par dagar nu. Gillar allt med denna klockan...
Dessutom fel datum.... alltid skönt att vara steget före....Jättefin!
Härlig kaosbild. Alla visare pekar kors och tvärs
Är det inte en smula opraktiskt utan glas?Dagens...
Har varit dagens ur ett par dagar nu. Gillar allt med denna klockan...