Denna har fått vila ett tag nu.. men idag så!
Mums!! Det finns för många Sinn man vill testa. Den där ligger högt upp på min lista, men är den för vänsterhänta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna har fått vila ett tag nu.. men idag så!
Den är för alla, men tanken med så kallade ”destro” (kronan på vänster sidan) är att man kan ha den fram vid vänstra handen utan att kronan trycker in i handen när man vinklar den. Lite som att kronan sitter vid kl. 4 på vissa klockor, men ännu mer.Mums!! Det finns för många Sinn man vill testa. Den där ligger högt upp på min lista, men är den för vänsterhänta?
Riktigt bra, alltså! Så välbalanserad klocka!
RIOS typhoon är juste till klockan annars....
mysigt band, vart hittar jag ett sånt?103an är med och firar fredag idag.
Vilken referens är det där?SINN fredag
SINN 810 från 80-talet.Vilken referens är det där?
@Maer här på forumet som tillverkat. Ruggigt nöjd med det.mysigt band, vart hittar jag ett sånt?
Det är för att insatsstyrkan ska kunna ta stöd med vänsterhanden mot marken (och inte släppa avtryckaren på vapnet med högerhanden) utan att besväras av att kronan trycker in i handen (aj aj aj!). Tyska insatsstyrkan är notoriskt kända för extremt känsliga handleder. Lite som akilleshälar . Skämt åsido, svintuff klocka! Dör för det röda "einsatzzeitmesser"Mums!! Det finns för många Sinn man vill testa. Den där ligger högt upp på min lista, men är den för vänsterhänta?
Har för mig att jag har läst att Sinn kan ordna transporten och lägger till kostnaden på priset för service.Hur har ni andra gjort då ni sänt er Sinn på service till Frankfurt? Det verkar omöjligt att få försändelsen försäkrad som privatperson.
Skickade via postnord, minnet är bra men kort så minns inte vilket paket men har för mig att det var försäkrat upp till 10 tusen vilket räckte för mig denna gången.Hur har ni andra gjort då ni sänt er Sinn på service till Frankfurt? Det verkar omöjligt att få försändelsen försäkrad som privatperson.
Jag lämnade in min på Erikson Urhandel i Sundbyberg.Hur har ni andra gjort då ni sänt er Sinn på service till Frankfurt? Det verkar omöjligt att få försändelsen försäkrad som privatperson.
”Så många klockor, så få handleder.”Var väl inte helt otippat att denna åkte på till slut även om jag började dagen med andra klockor...
Det är därför man får byta ofta, har haft fem olika idag...”Så många klockor, så få handleder.”
wow! och jag tyckte jag hade ett problem.Det är därför man får byta ofta, har haft fem olika idag...
Vadå då..?wow! och jag tyckte jag hade ett problem.
Det är ju värre om de inte används.Vadå då..?
Japp, det har du rätt i.Det är ju värre om de inte används.
Men den ska flippas ändå? Blir nyfiken på vad som funkar mindre bra med den.Försökte ta en bild, rätt svårt dock. Men som du ser tar glaset upp ganska mycket av höjden vilket jag tycker ger den karaktär. Tycker som sagt att den sitter bra
Funkar bra, alltihop. Inte aktuell för flipp ifall jag inte får tar i en fin pannaMen den ska flippas ändå? Blir nyfiken på vad som funkar mindre bra med den.
Bra bra. Lutar ju åt den modellen, får jag erkänna. Bara höjden där. Jag har denna (med akrylglas) som är 14.6 mm. Den sitter liite högt, men tycker ändå det går.Funkar bra, alltihop. Inte aktuell för flipp ifall jag inte får tar i en fin panna
Har egentligen ingenting att klaga på, om jag ska vara ärlig..
Edit: har tagit mycket tid på handleden från min GS.
Mums!! Det finns för många Sinn man vill testa. Den där ligger högt upp på min lista, men är den för vänsterhänta?