Crane
Silver
Jag går mot strömmen och säger A. I var aldrig ett alternativ för mig (ska aldrig säga aldrig iofs). Under ett sista avgörande innan jag slog till hade jag att jämföra I med A på plats och det var ingen tvekan.Hörni Sinners... Behöver råd o rättning...
Jag har haft min 556i i över ett år och sett den som en given keeper. Dock har 556an platsen som lite "råare" och mer fältmässig klocka i klocklådan och då kom plötsligt en idé om att byta den mot en 556A kommit över mig. Om den ändå skall vara lite av en field watch. Jag har flera andra GADA varianter som fyller den mer eleganta delen av spektrat så då kanske en A kompletterar bättre? Fritt fram för råd och tankar och även bytesförslag om någon sitter på en ettårig "A" med ETA (ej Sellita) i fint skick. (Min är i utmärkt skick och har i ärlighetens namn inte varit så fältmässigt använd för sånt brukar G-shock få ta hand om ) Men är som sagt inte alls säker på att jag vill byta så övertala mig åt något håll please...
Mer livfull tavla iom siffrorna på A (dessutom ett ohyggligt trevligt typsnitt) + matt display, som dessutom matchar de matta delarna på visarna. En fröjd för ögat helt enkelt