• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Trevlig helg till er Alla!
Undra om det är något som gör att man rättmätigt kan joina denna trevliga tråd..... :)

Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Trevlig helg till er Alla!
Halvjobbig/halvjobbig, något ska man ju ha att komma med på alla hjärtans dag!

C6AE81BC-7EDD-4540-A3EC-808A86E32C20.jpeg

Vad jag har fattat som så var de första u1 utrustade med eta verk istället för sellita som det är idag. Är en u1 med eta värd mer? Är den mer eftertraktad? Finns det nån egentlig fördel?

Haha, ingen fara. :)
Kommer spara min Rolex 16570, sitter på för jämnan.
Sen min Speedy som jag köpte som examenspresent till mig själv. Används dock inte heller för tillfället utan är inlåst. Den ska äldsta grabben få ärva när han tar examen så den är keeper.
Har i princip kört owg senaste halvåret.
Får nog suget tillbaka rätt fort om jag känner mig själv men trist att ha klockor liggande.

edit. Glömde citera @Remofflan

Haha, ingen fara. :)
Kommer spara min Rolex 16570, sitter på för jämnan.
Sen min Speedy som jag köpte som examenspresent till mig själv. Används dock inte heller för tillfället utan är inlåst. Den ska äldsta grabben få ärva när han tar examen så den är keeper.
Har i princip kört owg senaste halvåret.
Får nog suget tillbaka rätt fort om jag känner mig själv men trist att ha klockor liggande.

edit. Glömde citera @Remofflan
Np. Tack. Kul att hitta en klocka man kan köra på jämt. :)

Tillbaka
Topp