Ja det är en mycket bra fråga.Jo, det är klart en smaksak. Jag undrar varför de har valt att köra utan datum på de modellerna men inte på den vanliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är en mycket bra fråga.Jo, det är klart en smaksak. Jag undrar varför de har valt att köra utan datum på de modellerna men inte på den vanliga?
Håller med, utan datum och med matt tavla. Man får väl be dem tillverka en LEDe borde faktiskt släppa en utan datum tycker jag, hade varit grymt på den modellen.
Jag tycker samma sak. Önskar att 556 MOP fanns med datum. Då skulle jag köpt en på snabben!
Det är egentligen inte så att jag behöver datumen utan snarare att jag tycker det ser tomt ut utan.
Naj, jag vill ha den blanka tavlan, blir sånt otroligt djup i dem!Håller med, utan datum och med matt tavla. Man får väl be dem tillverka en LE
Pst... du har tiden i telefon också!Jag hade velat ha en vanlig 556i utan datum, hade varit så sjukt clean! Den blåa är riktigt fin. Datum har du på telefonen annars.
Japp, jag har mest klockor för att de är fina, inte för att kolla tiden. Hade sett konstigt ut utan visare bara.Pst... du har tiden i telefon också!
Undra om det är något som gör att man rättmätigt kan joina denna trevliga tråd.....Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Trevlig helg till er Alla!
Jag hoppas på att det kan vara något sådant Finns ju såklart en massa trevliga modeller redan nu men det kan ju vara den där sista lilla knuffen...Undra om det är något som gör att man rättmätigt kan joina denna trevliga tråd.....
Halvjobbig/halvjobbig, något ska man ju ha att komma med på alla hjärtans dag!Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Grym bild!
Tack!Grym bild!
Om det är en blästrad 104:a så paxar jag en!Bästa Sinnister,
För mig var det en ickefråga när jag köpte min. 2014 med Sellita verk som går bra.Vad jag har fattat som så var de första u1 utrustade med eta verk istället för sellita som det är idag. Är en u1 med eta värd mer? Är den mer eftertraktad? Finns det nån egentlig fördel?
Har för mig att jag läst nånstans att även boetten är/var tegimenterad på de tidiga och inte bara bezeln som nu? Hur som helst en grym klocka och går nån här i sälj tankar så dra ett pmFör mig var det en ickefråga när jag köpte min. 2014 med Sellita verk som går bra.
Vet ej hur andra resonerar.
Bjuder på en bild också.
Man får välja idag om man vill ha tegimenterat eller inte. Vet inte hur det var förr.Har för mig att jag läst nånstans att även boetten är/var tegimenterad på de tidiga och inte bara bezeln som nu? Hur som helst en grym klocka och går nån här i sälj tankar så dra ett pm
Som sagt går det att välja tegimenterat eller ej. Som du ser på min så har bezeln en del battlescars, men boetten verkar klara en hel del!Har för mig att jag läst nånstans att även boetten är/var tegimenterad på de tidiga och inte bara bezeln som nu? Hur som helst en grym klocka och går nån här i sälj tankar så dra ett pm
Men du har kvar 103an? Är det keeper-material?Beslutat mig för att sälja denna goding. Kör en heads up i Sinntråden innan annons.
Nu blandar du nog ihop mig med någon annan Har tyvärr ingen 103a.Men du har kvar 103an? Är det keeper-material?
Förlåt! Ja, det måste vara något annan.Nu blandar du nog ihop mig med någon annan Har tyvärr ingen 103a.
Grymt nöjd med EZM3 men för tillfället så har klockintresset svalnat lite så tänkte sälja av några stycken.
Np. Tack. Kul att hitta en klocka man kan köra på jämt.Haha, ingen fara.
Kommer spara min Rolex 16570, sitter på för jämnan.
Sen min Speedy som jag köpte som examenspresent till mig själv. Används dock inte heller för tillfället utan är inlåst. Den ska äldsta grabben få ärva när han tar examen så den är keeper.
Har i princip kört owg senaste halvåret.
Får nog suget tillbaka rätt fort om jag känner mig själv men trist att ha klockor liggande.
edit. Glömde citera @Remofflan
Absolut. Tror det är den som dödat intresset lite. Hänger mycket mindre här och har inget direkt sug efter flippande.. vilket iofs är bra för plånbokenNp. Tack. Kul att hitta en klocka man kan köra på jämt.
Haha kunde du inte varit 1 vecka tidigare...Beslutat mig för att sälja denna goding. Kör en heads up i Sinntråden innan annons.