Fliegern fick sitt luftdop häromveckan!
Så jefla coolt! Vad är det du flyger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fliegern fick sitt luftdop häromveckan!
Kan rekommendera perlon canvas. Finns hos strapped o känns svinbra hittills. Har ett i sand på min Hamilton beater men ett grönt till svart Sinn blir mumma!Här kommer en riktigt fin 356-bild som jag hittade när jag letade runt förut och som kanske kan få verka som inspiration till att hitta ett grönt canvas
Imorgon blir det 8820t
Så jefla coolt! Vad är det du flyger?
I could tell you, but then I’d have to...
Något med takbox kanske?I could tell you, but then I’d have to...
Något med takbox kanske?
https://wornandwound.com/last-chance-to-get-some-of-sinns-retiring-classics/Har missat eller förträngt att de ska lägga ner 757. Hoppas oavsett att de har gjort ett omtag och lagt de planerna på is, tycker att det är en kronograf som skiljer sig så pass mot övriga att den borde finnas kvar även om det så klart har att göra med om den säljer eller inte.
Hej, trivs riktigt bra med min Sinn, jag har en fråga, är det samma gummi oavsett lås? Jag har det på bilden och som jag bär klockan så öppnar det sig ibland av misstag.
Det är samma gummi, men däremot i och med att det är olika längd på låsen måste du klippa av bandet mer på det större viklåset. Möjligt att det är ändrat nu i och med det nya stora låset med större korrigeringsmöjligheter. Pingar in @-RI- som är den enda jag vet som har testat det nya stora.
104an återfinns numera på läder. Som @Heimo noterade, vilken kvalitet! Har gnällt lite på bandlängder, rent generellt, förut i tråden och uppmärksammades då på att just Sinn gör en kortare variant. Perfekt för mig med lite mindre handleder.
Lyckad kombo. Snajsigt!104an återfinns numera på läder. Som @Heimo noterade, vilken kvalitet! Har gnällt lite på bandlängder, rent generellt, förut i tråden och uppmärksammades då på att just Sinn gör en kortare variant. Perfekt för mig med lite mindre handleder.
Damn, vilken matchad outfit!104an återfinns numera på läder. Som @Heimo noterade, vilken kvalitet! Har gnällt lite på bandlängder, rent generellt, förut i tråden och uppmärksammades då på att just Sinn gör en kortare variant. Perfekt för mig med lite mindre handleder.
Skamlöst stulen från @Heimo men den känns perfekt för sommaren!Lyckad kombo. Snajsigt!
Ibland får man till det!Damn, vilken matchad outfit!
Så snyggt! Den där combon passar till så mycket verkligen.104an återfinns numera på läder. Som @Heimo noterade, vilken kvalitet! Har gnällt lite på bandlängder, rent generellt, förut i tråden och uppmärksammades då på att just Sinn gör en kortare variant. Perfekt för mig med lite mindre handleder.
Sinns blåa tavlor alltså.556i idag igen
En minuts recension efter nåt dygn på armen? Vilka är intrycken?Fått på gummit. Givetvis provbadat
Sinns blåa tavlor alltså.
Häftig! Toolig och läcker. På länk är den i tyngsta laget (väntat) men på gummi nu känns det som det har hittat hem. Storleken funkar bra för mig, den här typen av klocka skall ju inte vara så liten. Jag har ju försökt hitta det ”roligaste” quartzuret och landat i den här, absolut inget som tyder på att jag inte gjort rätt val.En minuts recension efter nåt dygn på armen? Vilka är intrycken?
Roligt att det känns rätt! Om man är intresserad av dykarur och häftig teknik är det ju helt rätt val.Häftig! Toolig och läcker. På länk är den i tyngsta laget (väntat) men på gummi nu känns det som det har hittat hem. Storleken funkar bra för mig, den här typen av klocka skall ju inte vara så liten. Jag har ju försökt hitta det ”roligaste” quartzuret och landat i den här, absolut inget som tyder på att jag inte gjort rätt val.
Sannerligen. Lyckad kombo!Tillbaka på MN igen. För bra!
Det var nära att jag slog till på en UX från Erikson när gruppköpet var öppet men jag fegade ur...
Men jag tog mod till mig ett par dagar senare och köpte en här på K&S.
En rejäl pjäs, det råder det inget tvivel om, men jag tycker den är sådär perfekt vulgär. Vattentät till djup som jag aldrig upplever i vassen på somrarna och en tyngd som förmodligen får biceps att vakna till vid skrivbordet emellanåt. En olja som smeker sekundvisaren vid varje slag och hård tysk text på tavlan. Onödiga inslag som man klarar sig utan varje dag i veckan. Men det är just detta som är Sinns DNA för mig och som får mitt hjärta att slå lite extra för den här hårdingen.