Sälj din klocka på blocket istället och sluta spamma varenda tråd med trams. Skärp dig.Väldigt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sälj din klocka på blocket istället och sluta spamma varenda tråd med trams. Skärp dig.Väldigt fin!
Okey! Jag förstår...Sälj din klocka på blocket istället och sluta spamma varenda tråd med trams. Skärp dig.
Sälj din klocka på blocket istället och sluta spamma varenda tråd med trams. Skärp dig.
Okey! Jag förstår...
Väldigt fin!
Min fru gillar den inte alls. Hon tycker den ser billig ut, förstår inte alls varför man vill ha en Sinn.Udda fråga men here goes: jag har visat t.e.x 556i för "vanligt folk" ( som inte sitter på olika klockforum dvs..) och de verkar ganska unisont tycka att klockan är ful.
Är det mina kompisar som är knäppa eller är det just en sån klocka som kräver ett visst intresse för att uppskattas?
Jag tycker den är svintuff men samtidigt så är det knappast en klocka jag skulle falla för innan jag börjat intressera mig om jag ska vara ärlig.
Synpunkter?
Udda fråga men here goes: jag har visat t.e.x 556i för "vanligt folk" ( som inte sitter på olika klockforum dvs..) och de verkar ganska unisont tycka att klockan är ful.
Är det mina kompisar som är knäppa eller är det just en sån klocka som kräver ett visst intresse för att uppskattas?
Jag tycker den är svintuff men samtidigt så är det knappast en klocka jag skulle falla för innan jag börjat intressera mig om jag ska vara ärlig.
Synpunkter?
Vad bra! Då får du ha den ifred!Min fru gillar den inte alls. Hon tycker den ser billig ut, förstår inte alls varför man vill ha en Sinn.
En klassisk Sinn kronograf, inget överdrivet märkvärdigt! Testade även U50 och får erkänna att jag blev lite sugen på en sådan med, den satt otroligt bra på handleden.Spännande...någon liten ledtråd?
Haha underbart! Ja det finns en del att välja på.Haha, även jag var där på lunchen och har nog bestämt mig för vilken nästa klocka blir. Ska bara läsa lite mer först
Udda fråga men here goes: jag har visat t.e.x 556i för "vanligt folk" ( som inte sitter på olika klockforum dvs..) och de verkar ganska unisont tycka att klockan är ful.
Synpunkter?
Hej alla Sinn entusiaster.
Vill bara dela med mig av min glädje.
Var och klämde på några Sinn här om dagen och blev kär.... vilken väljer man när det är dags
Synpunkter?
Synpunkter?
Älskar båda. Ju mer jag försökte välja mellan dem desto svårare blev det
Slutade det med att du köpte båda eller
Är väl också lätt för oss i tråden att glömma att Sinn är ett litet, nischat märke i en udda, nischad hobby för en liten del av befolkningen som har råd att slänga pengar på något så onödigt.
Precis! Vi kanske ses imorgon igen, jag är rätt säker på vad det blirEn klassisk Sinn kronograf, inget överdrivet märkvärdigt! Testade även U50 och får erkänna att jag blev lite sugen på en sådan med, den satt otroligt bra på handleden.
Haha underbart! Ja det finns en del att välja på.
Hej alla Sinn entusiaster.
Vill bara dela med mig av min glädje.
Var och klämde på några Sinn här om dagen och blev kär.... vilken väljer man när det är dags
Synpunkter?
Så är det förstås också. Men även om >99% av befolkningen aldrig hört talas om Sinn, så har de ju att ta ställning till formgivning och all tysk ingenjörsglädje som kännetecknar klockorna. [Vilket de såklart "borde" uppskatta även utan den störning som specialintresset utgör ]
Och så är den till salu igen samma dag. Du tar flippande till en ny nivåDå var Sinn 103 tillbaka i min ägo efter en kortare tids frånvaro.
Jag valde denna då den är mer clean. Båda är fina. Och den tål verkligen att användas. Bild från gårdagens bad.
Det är min största plågoande: beslutsångesten!Och så är den till salu igen samma dag. Du tar flippande till en ny nivå
Det där verket känns gediget.Sinn 103 St från 2019 med det underbart mekaniska Valjoux 7750-verket, som med sin charm snurrar skön på handleden och ger en rejält taktil känsla vid användning!
Och så är den till salu igen samma dag. Du tar flippande till en ny nivå
Sinn 103 St från 2019 med det underbart mekaniska Valjoux 7750-verket, som med sin charm snurrar skön på handleden och ger en rejält taktil känsla vid användning!