Håller med - länken är kanon. Förstår inte varför jag väntade tio år på att köpa länken.Kan inte tröttna på denna känns som jag har hittat ”min” klocka, är grymma! Dessutom den första klocka som jag bär på länk och gillar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med - länken är kanon. Förstår inte varför jag väntade tio år på att köpa länken.Kan inte tröttna på denna känns som jag har hittat ”min” klocka, är grymma! Dessutom den första klocka som jag bär på länk och gillar!
Yes, stämmer bra. Det är beiga sömmar, så passar bra till vintage. Skulle jag få önska hade det varit toppen om man hade kunnat välja längd på bandet, hade gärna kapat 10-15mm på den långa sidan.
10 år är lång tid har du haft den på gummit?Håller med - länken är kanon. Förstår inte varför jag väntade tio år på att köpa länken.
Jupp, hade min 756 på silikonbandet i tio år. @ERIKSON URHANDEL har säkert stift.10 år är lång tid har du haft den på gummit?
Är det förresten någon som vet var man kan köpa nya bandstift? Har ett som är böjt i spetsen och jag nojjar att den ska släppa, hade inte varit så skoj..
Riktigt snygga!! Är det något som skiljer dom åt mer än bezel, siffrorna och datumfärgen?Hej alla Sinn entusiaster.
Vill bara dela med mig av min glädje.
Var och klämde på några Sinn här om dagen och blev kär.... vilken väljer man när det är dags
Grattis!Nu är den komplett, tack @ERIKSON URHANDEL för fin service med en liten extra tag,
Det känns som ni är en butik (alla kategorier) med något som blir svårare och svårare att hitta idag, yrkesstolthet.
Hörde jag 103?Grattis!
857 är en av mina favoritSinnar. (ok, även nya U50 och 103).
Hur ser baksidan på taggen ut?
Ja jag trivs riktigt bra med denna, det är en tysk flagga på baksidan.Grattis!
857 är en av mina favoritSinnar. (ok, även nya U50 och 103).
Hur ser baksidan på taggen ut?
Jag tror det när jag ser detJa jag trivs riktigt bra med denna, det är en tysk flagga på baksidan.
Dom där bilderna gick rakt in i min hjärnas belöningscentraHörde jag 103?
Hahahaha inga dåliga bilder!Dom där bilderna gick rakt in i min hjärnas belöningscentra
En klassisk Sinn kronograf, inget överdrivet märkvärdigt! Testade även U50 och får erkänna att jag blev lite sugen på en sådan med, den satt otroligt bra på handleden.
Det är riktigt svårt att välja dagens Sinn nu alltså.
Enkelt.Det är riktigt svårt att välja dagens Sinn nu alltså.
och svårt att ose det gigantiska tummavtrycket jag gjorde precis innan jag tog bilden =)
Jag hade tur med justeringen och den sitter riktigt bra som tur är. Det skall bli spännande att få länken till U50 med när den är klar i fabriken.Det går inte att klaga på den duon Kul val med fine-linken också. Om man får till passformen så bär den otroligt bekvämt.
Den gröna ser fantastiskt ut! Lyckad begränsad utgåva.Det är riktigt svårt att välja dagens Sinn nu alltså.
och svårt att ose det gigantiska tummavtrycket jag gjorde precis innan jag tog bilden =)
Jag tror det när jag ser det
https://www.chrono24.se/sinn/sinn-flilegerchronograph-103--id15845050.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Vet någon här mer om den här varianten på 103an? Är den värt priset? Tycker date only är väldigt snyggt.
Alltså gud vad snyggt på det där gråa natot!
Bravo! Den är så vacker.
Jag vill ju kombinera dessa egenskaper. Funderar på att byta till en 3F tavla och bi directional vridring på min ezm3. Om det nu ens är möjligt?Tjockleken, 3F är tunnare, vattentåligheten 200m vs 500m, Count down- vs Count up bezel, inga siffror på urtavlan på 3F, rött vs vitt datum. @Ohemlig
Borde ju vara tysk precision, exakthet och noggrannhet som gäller! Deutsches Spitzenqualität, med andra ord.Dessutom känns det efter tre Sinn klockor som att toleranser och exakthet kanske inte är det man betalar fö
Skulle säga att modellen är helt okej, kan ju dock vara något partisk min är dock manuell.https://www.chrono24.se/sinn/sinn-flilegerchronograph-103--id15845050.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Vet någon här mer om den här varianten på 103an? Är den värt priset? Tycker date only är väldigt snyggt.