• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
Grattis! Den är så snygg! & den känns mindre än vad den är!
Ja, håller med. Det är så mycket annat än bara diametern som har betydelse.
0F680830-9883-44CE-998D-81E3F61C21DD.jpeg
 

Torpeden

Omega
FYI fick jag just mail från Sinn ang tillgången på B-Uhr samt prishöjningen. Kan vara av intresse för er som lurar på en limiterad modell, de priserna går alltså inte upp så man kan sitta lugnt i båten. ”A lot of models” känns betryggande för undertecknad också, hehe.

Thank you very much for your enquiry and your interest in Sinn Spezialuhren.
There are still a lot of models of the limited 856 B-Uhr available.

It is correct that our prices will be raised by the 1st of September. This happens annualy but very rarely effects limited models.
The price for the 856 B-Uhr will therefore stay the same.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
FYI fick jag just mail från Sinn ang tillgången på B-Uhr samt prishöjningen. Kan vara av intresse för er som lurar på en limiterad modell, de priserna går alltså inte upp så man kan sitta lugnt i båten. ”A lot of models” känns betryggande för undertecknad också, hehe.
- De ska ha cred för sitt svar.
Nog rätt många som skulle skrivit att om du vill beställa en är det nog bäst du skyndar dig.
Okej-återstår väl att tolka "a lot of"..:)
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
FYI fick jag just mail från Sinn ang tillgången på B-Uhr samt prishöjningen. Kan vara av intresse för er som lurar på en limiterad modell, de priserna går alltså inte upp så man kan sitta lugnt i båten. ”A lot of models” känns betryggande för undertecknad också, hehe.
Uppskattar verkligen deras ärliga kommunikation. Spelar inte ner att det finns många kvar plus bekräftar ökning utan massa marketing bullshit och omformuleringar.
 
Topp