Själv vill jag ju definitivt ha sekundvisareTack för bild. Inte helt enkelt att välja. Eller så svärtar man hela sekundvisaren så att man bara kan ana den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv vill jag ju definitivt ha sekundvisareTack för bild. Inte helt enkelt att välja. Eller så svärtar man hela sekundvisaren så att man bara kan ana den
656-autumn specialSåhär skulle det kunna se ut då
Bra val!EZM3 får stanna kvar hos mig.
Destro mer, menar du?Den blir ju bara bättre desto mer jag använder den....
Ja! Den brummande känslan av rotorn i frisnurr är ju bara för skön!856 b-uhr gillas men 756 fortf favoriten...
Och som @Remofflan sa(?); brummet från Valjoux 7750 är ju bara det kul att uppleva .
Har letat febrilt efter en Sinn 809, varför är dem så svåra att hitta?
Har letat febrilt efter en Sinn 809, varför är dem så svåra att hitta?
Har också haft ögonen öppna efter en lite sådär halvaktivt.
Det kom upp en fin automat på länk på ebay för någon vecka sedan.
Inga tillbehör, ingen servicehistorik och 1300 eur.
Gick på några timmar typ, hann bara börja fundera på om det var ett rimligt pris eller inte så var den borta.
Någon som har en uppfattning om vad som är ett rimligt pris på modellen, är det vad dom kostar eller var det bara någon som var väldigt sugen?
https://www.ebay.com/itm/Sinn-Chron...524374?hash=item5dae6fd9d6:g:TuUAAOSwhC9fMpkl
Pruta lite, övertyga om att säljaren ska skicka till Sverige och vips skulle det finnas två Fulda-809 på KS
Härligt när man har olika tillfällen då vissa klockor bara är givna. B-Uhr är sommar för mig också. Kanske för att den är kul att testa olika band på den som matchar shortsen. 857 UTC är vinter och lite combat .Plötsligt blev det ju sommar igen!
Så förtjust i Sinns canvasband.
Instämmer och på sommaren är det inte så noga vad klockan är och 856 B är ju perfekt;Härligt när man har olika tillfällen då vissa klockor bara är givna. B-Uhr är sommar för mig också. Kanske för att den är kul att testa olika band på den som matchar shortsen. 857 UTC är vinter och lite combat .
Tack för tipset, ska hålla utkik varje dag. Vet ni vad dem gick för när Sinn hade klockan till salu på deras hemsida?Missade att ta printscreen på annonsen ovan, men 999€ är nog så billigt som det blir och oservat och utan tillbehör får man räkna med. De enda tillbehör som då och då kommer med är cosc-lappen samt någon variant på de gamla boxarna. Men de dyker upp då och då främst på eBay, så det gäller bara att vara inne och tråla varje dag
Tack för tipset, ska hålla utkik varje dag. Vet ni vad dem gick för när Sinn hade klockan till salu på deras hemsida?
Lite oklart när på 90-talet den togs ur produktion, men 1991 listade den i alla fall 660 D-Mark
Sonntag mit 256
Jajjemän, det är samma exemplar som du hadeÄr det min gamla med väska plus tändare som har hittat till dig? Känner igen microskrapet vid 34 på vridringen
Jajjemän, det är samma exemplar som du hade
Och alldeles underbar Vad i all världen fick dig att göra dig av med den?Goda nyheter att den stannat kvar på forumet Hade faktiskt ingen koll på var den hade tagit vägen. Tyskland -> Japan -> Australien och sen till Sverige. Det är en berest klocka minst sagt
Och alldeles underbar Vad i all världen fick dig att göra dig av med den?
Då är det ju min gamla också. Härligt.Jajjemän, det är samma exemplar som du hade
Haha har ni dejtat samma tjejer också?Då är det ju min gamla också. Härligt.
Finns ordet handledssvåger? ;-)Haha har ni dejtat samma tjejer också?
Från och med nu; japp.Finns ordet handledssvåger? ;-)
Haha, inte fullt så kladdigt som buksvåger iaf.Finns ordet handledssvåger? ;-)