U50 på länken är verkligen topp! Och välkommen till U50(och Sinn)-klubbenJag checkar in på klubben! Det tog ett tag, men det kom äntligen. Tack Erikson Urhandel för att slutföra min gruppköpstransaktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
U50 på länken är verkligen topp! Och välkommen till U50(och Sinn)-klubbenJag checkar in på klubben! Det tog ett tag, men det kom äntligen. Tack Erikson Urhandel för att slutföra min gruppköpstransaktion.
Blev just lite kär i ett litet verktyg från Bergeron.
Byta band blev plötsligt rena barnleken.
Värd varenda krona, vilket med KS rabatten hos Watchwear blev väldigt prisvärt.
Skönt grått moccaband.
Den var jo meget flott. Gratulerer
Grattis!
Snygg snygg!
Nej nej nej! Just denna bilden väcker otroligt osunda tankar... Otrolig tur att jag inte bor i sthlm och kan testa den för då hade det nog varit kört...
Tack så mycket för den trevliga mottagningen!U50 på länken är verkligen topp! Och välkommen till U50(och Sinn)-klubben
KS vänligaste trådTack så mycket för den trevliga mottagningen!
Jag förstod inte frågan.KS vänligaste tråd
Är det den tegimenterade du har?
Menar att stålet på din U50 är behandlat, kallas tegiment.Jag förstod inte frågan.
Extremt snyggt!
Det kommer att visa sig i tvätten ...Menar att stålet på din U50 är behandlat, kallas tegiment.
Sjukt hållbart.
OT; När jag läste texten kom jag att tänka på en flygning med Lufthansa för ett par år sedan. Strax innan landning meddelade den tyske kaptenen hur vädret var och att han hoppades vi hade haft en bra flygning ner, etc,. Till sist sa han; -Vi landar om 12 minuter..Snart så
Du får sluta fresta mig med dylika bilder! Den är så snygg!
Mina ungar var väldigt skeptiska till den I början men de börjar svänga, särskilt när jag hade det grå moccabandet på igår kväll.Du får sluta fresta mig med dylika bilder! Den är så snygg!
Varför tog dom bort 24h visaren på en U2? Tänker att det skulle vara en bra komplikation om man jobbar på en ubåt.Från Sinns Japanska twittertråd;
U2.J-SBF. A model for the Maritime Self-Defense Force submarine fleet, with the JMSDF (Japan Maritime Self-Defense Force) and SBF (Fleet Submarine Force) abbreviations for the Maritime Self-Defense Force and the submarine fleet.
En kvar av 50!
https://twitter.com/sinn_depot/status/1304347990920814593?s=21
Första tanken var tomater men inser att det är nypon!Dubbelpost från Dagens klocka.
5500$ + moms - thanks but no thanks.En väldigt udda modell på WUS. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den men skulle nog placera den i facket "fulsnygg". Bytesvärde $5500 ifall någon är sugen.
https://www.watchuseek.com/threads/sinn-meisterbund-iii-u2s-full-dlc-japanese-le.5041483/
Gissar att den LE:n inte är designad för att användas på utbåt, utan för utseendes skull. Typiskt Japanskt ;-)Varför tog dom bort 24h visaren på en U2? Tänker att det skulle vara en bra komplikation om man jobbar på en ubåt.